مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شخصیت شناسی افراد از روی فرم لب چگونه انجام میشود ؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



شخصیت شناسی از روی فرم لب


فرم لب ها ویژگی‌های بسیار خاصی از خلق و خو، حالات و عواطف اشخاص را بازگو می‌کند و توجه به آن، می‌تواند در شخصیت شناسی افراد مورد استفاده قرار گیرد. قطعا خیلی برایتان جالب خواهد بود که از روی فرم لب ها به ابعاد شخصیت شناسی دیگران پی ببرید، ضمن اینکه حتما کنجکاو هستید که بدانید فرم لب‌ های خودتان درباره شما چه چیزی می‌گویند؟


شخصیت افراد با لب‌های معمولی


اول از همه باید بگوییم که لب معمولی چه شکلی است. فرم معمولی لب‌ها به گونه‌ای است که با مشاهده آن، متوجه هیچ تمایز یا ویژگی خاصی نمی‌شوید، مثلا نه باریک و نازک است، نه چاق و بزرگ است، نه اندازه لب بالا و پایین متفاوت دارد و نه قوس بالای لب، حالت خاصی را نشان می‌دهد، پس فقط معمولی است.


اگر دارای چنین فرم لب هایی هستید، باید بگوییم که شما مانند لب‌هایتان فردی پایدار و بدون تزلزل هستید. خیلی خوب به دیگران گوش می‌دهید و همدلی کردن با آن‌ها برایتان آسان است. خیلی تحت تاثیر عواطف قرار نمی‌گیرید و به احساسات در تصمیم گیری‌هایتان اهمیت نمی‌دهید، اما درباره دیگران، خیلی هم عطوفت دارید


شخصیت شناسی از روی فرم لب


شخصیت افراد دارای لب‌های نازک


اگر دارای لب‌هایی نازک هستید، به این معنی است که شما تنهایی را به بودن با دیگران ترجیح می‌دهید و ساعت‌های زیادی را با خود به تنهایی می‌گذرانید. احتمالا شما در کارهایی که با دیگران ارتباطات زیادی دارد، موفق نخواهید بود ولی برای نویسندگی، کارهای هنری و هرکاری که با خود در تنهایی باشید، ساخته شده‌اید، پس بهتر است این مشاغل را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  علت فتوفوبیا چیست + پیشگیری و درمان نور هراسی


شخصیت شناسی از روی فرم لب


افراد دارای لب‌های پر و پف‌دار


شما خودخواه نیستید، ولی خودتان را به دیگران ترجیح می‌دهید و در همه چیز اول خودتان را می‌بینید. شخصیت بسیار جالبی دارید، مثلا اگر دوستتان بخواهد ساعت 3 صبح به حرف‌هایش گوش دهید یا به کمکش بروید، حتما می‌پذیرید ولی اگر فردا صبحش کاری نداشته باشید، چون خودتان مهم‌ترید.


دنبال خوشی و لذت بردن از لحظاتتان هستید و در نگاه به هر چیزی، به دنبال جوانب زیبایی و کمال آن هستید.


شخصیت شناسی از روی فرم لب


افرادی که قوس لب خاص دارند چه شخصیتی دارند


اگر فردی هستید که دارای قوس لب‌هایی خاص هستید که نقطه تمرکز و توجه در صورتتان است، باید بگوییم که شما فردی بسیار دوست داشتنی هستید که به دیگران عشق می‌ورزید و وفاداری خاصی نسبت به آن‌ها دارید. شما می‌توانید آن‌ها را ببخشید و از خطایشان چشم‌پوشی کنید.


شخصیت شناسی از روی فرم لب


شخصیت افراد با لب باریک و ضخیم


در آینه نگاه کنید، اگر لب بالایی نسبتا ضخیم‌تر از لب پایینی است، شما فرد شادی هستید که برای شاد بودن و به خصوص با دیگران، دنبال دلیل نمی‌گردید. احساسات شما بسیار قوی و محکمند و وقی تصمیم می‌گیرید، شاید اصلا دلیلی برای آن نداشته باشید.


اما اگر لب بالایی نسبت به لب پایینی نازک‌تر و باریک‌تر بود، شما شخصیت پر از شور و انرژی دارید و سرشار از اعتماد به نفس هستید که اصلا دوست ندارید در کارها با شکست و دشواری مواجه شوید. به راحتی می‌توانید با دیگران همدردی کنید و ارتباط داشته باشید و موقعیت‌های استرس‌زا را از بین ببرید.


شخصیت شناسی از روی فرم لب


شخصیت افراد با لب بالایی بزرگ تر از لب پایینی


کسانی که دارای این فرم لب ها هستند بسیار احساساتی، کاریزماتیک، عاشق زندگی هستند و توجه دیگران را به خود جلب می کنند. آن ها اعتماد به نفس بالایی دارند و قادر هستند دیگران را جذب خود کنند. این افراد دوست دارند کانون توجه دیگران باشند.

بیشتر بخوانید  درباره مهارت خود آگاهی در کودکان چه می دانید؟


شخصیت شناسی از روی فرم لب


شخصیت شناسی افرادی که لب پایینی بزرگ تر از لب بالایی


این افراد برای کارهای دفتری ساخته نشده اند. از نظر آن ها وقتی خیلی چیزهای جالب در دنیا برای تجربه کردن هست نشستن روی صندلی کار احمقانه ای است. کسانی که دارای این فرم لب ها هستند می دانند تفریح و لذت بردن واقعی چیست.


آن ها نیاز به یک سبک زندگی پر انرژی دارند. دوستان جدید، مکان های جدید و تجربه احساسات جدید. شما فردی کنجکاو، اجتماعی و عاشق تجربیات جدید هستید. همچنین فردی مهربان که می توانید راهنمای دیگران در ماجراجویی های جدید باشید.


شخصیت شناسی از روی فرم لب


چهره خوانی در مورد فرم لب ها در حالت کلی


چهره خوانی در مورد فرم لب ها و تاثیری که روی شناخت شخصیت افراد دارند هم چیزهای زیادی گفته است.


  1. لب های قلوه ای: منهای کسانی که این روزها علاقه زیادی به تزریق ژل و تغییر شکل لب هایشان به قلوه ای دارند اگر فرم طبیعی لب های کسی درشت و به اصطلاح قلوه ای باشد شخصیت زیبای آن فرد را نشان می دهد که با سخاوتمندی و گشاده‌دستی همراه شده است. این افراد اصولا به کمک کردن علاقه دارند. مورد بعدی مورد علاقه آنها صحبت کردن در مورد خودشان است. به همین جهت این افراد را می توان افرادی صادق و راستگو معرفی کرد. آنها از پنهان کاری متنفرند.

  2. لب‌های نازک: اگر دوست یا آشنای شما لب های نازکی دارد توقع نداشته باشید که بتوانید خیلی زود با او صمیمی شوید چون در ابتدای امر زمان می خواهد تا بتواند شما را بشناسد و به شما اعتماد کند. اگر زیاد احساسات نشان نمی دهد نگران نباشید, او آدم بی احساسی نیست فقط نشان دادن اینکه چه حسی دارد با توجه به خویشتن گرایی ذاتی اش ممکن است کمی برایش سخت باشد. برای نزدیک شدن به او اصلا فیلم بازی نکنید و خودتان باشید. اگر مورد پسندش واقع شوید کم کم اجازه ورود به حریم شخصی اش را به شما خواهد داد. پس صبور باشید.

  3. لب بالا نازک و لب پایین قلوه ای: منطقی است و البته به موقع هم از احساساتش استفاده می کند. خیلی وقت ها ممکن است عنان حرف زدن را در دستش بگیرد اما خوشبختانه خسته کننده نیست و سخنران خوبی محسوب می شود. می داند چه چیزهایی را به چه کسانی بگوید و حتی می داند که چگونه حرف بزند تا بتواند جای خودش را در دل دیگران باز کند. او ترفندهای خودش را برای متقاعد کردن دیگران دارد پس اگر خیلی زود شما را مجاب کرد زیاد تعجب نکنید!


بیشتر بخوانید :


نحوه شخصیت شناسی از روی فرم و شکل بینی


شخصیت شناسی از روی انواع گوشی موبایل


شخصیت شناسی از روی شکل ناخن


شخصیت شناسی از روی خوابیدن : افراد را از روی خوابیدنشان بشناسید


شخصیت شناسی از روی نقاشی،خودتان را بهتر بشناسید


بیشتر بخوانید  تست روانشناسی اعتماد به نفس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *