مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شخصیت خود را از حالت در دست گرفتن تلفن همراه خود بیازمایید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


1 تا 4 چطور گوشی رو نگه میداری؟


تست شخصیت / خودآگاهی

مدل 1: اگر فقط با یک دست از تلفن همراه استفاده می کنید، فردی با اعتماد به نفس هستید، همیشه آماده ریسک هستید، اما با استفاده از خرد و خرد به نتایج دلخواه خواهید رسید، قبل از تصمیم گیری در رابطه، ابتدا خودتان را بسازید. کافی به خود فرصت دهید تا فکر کنید که آیا واقعاً به آن شخص نیاز دارید یا خیر. به همین دلیل است که بسیاری شما را به عنوان فردی منزوی می شناسند که تنهایی را ترجیح می دهد.

مدل 2: این نحوه در دست گرفتن گوشی دانش و تخصص شما را نشان می دهد. شما فردی حساس، باهوش، منطقی و مراقب هستید. قبل از انجام هر کاری دوباره چک کنید. شما در همه چیز به دنبال دلیل هستید و به همین دلیل است که سختی یک نفر می تواند شما را فریب دهد، در مسائل احساسی عاقلانه عمل نمی کنید، بدون فکر تصمیماتی می گیرید که گاهی به رابطه آسیب می زند و مهمتر از همه در رابطه بیش از حد قضاوت می کنید.

مدل 3: سرعت را دوست دارید و در تصمیم گیری سریع عمل می کنید. شما به راحتی می توانید با موقعیت های جدید سازگار شوید و در موقعیت های جدید به طور موثر عمل کنید. شما در مسائل عاطفی خیلی خوب نیستید زیرا شجاع و با اعتماد به نفس هستید. می توانید به فردی که دوست دارید نزدیک شوید و این باعث می شود که او حتی بیشتر از شما بترسد.

مدل 4: این روش در دست گرفتن گوشی به خلاقیت شما برمی گردد. ذهن شما مملو از ایده های خوبی است که سعی می کنید آنها را در زندگی به کار ببرید. ترجیح می دهید تنها باشید تا بتوانید افکارتان را جمع کنید و شاهکار شگفت انگیز دیگری بسازید. خلق تمام کارهایتان معمولا موفقیت آمیز است.در روابط عاطفی خلاقیت شما تبدیل به شرم می شود.به همین دلیل نمی توانید در یک رابطه پیشرفت کنید اما هرکس با شما ملاقات کند بدون شک عاشق شخصیت شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید  محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته اعلام شد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *