شجاعیان: آیا پیروزی در دربی امکان پذیر است ، اما مدیرعامل از شما تشکر نمی کند؟ / 10٪ جریمه می شوم اما نمی دانم چرا! – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیمداریوش شوجایان در حاشیه تمرین استقلالگل در پاسخ به اعلامیه باشگاه مبنی بر عدم توانایی پرداخت هزینه به دلیل بزرگ بودن قرارداد بازیکنان ، گفت: وقتی بازیکنی می خواهد با باشگاه قرارداد ببندد بگویید نمی توانید قبول کنید گزینه ای است اما وقتی امضا شد ، شما ملزم به انجام تعهدات خود هستید.

وی با اشاره به مددی که گفت قرارداد را امضا نکرده است ، گفت: “اگر قرارداد را امضا نمی کردید ، نمی آمدید.” اگر قراردادها را نپذیرید ، ابتدا همه آنها را اخراج کرده و با 20 ، 30 نفر دیگر قرارداد جدیدی اضافه خواهید کرد. چطور می تواند باشد؟ شما موافقت کرده اید که مدیر عامل این تیم باشید.

وی درباره میزان دریافتی خود تاکنون تصریح کرد: فکر می کنم سی درصد دریافت کردم اما ما بازیکنی داریم که 10 ، 12 درصد فقط بدون پنالتی دریافت کرده است. من الان 10٪ جریمه شدم ، اما نمی دانم چرا! آیا می دانید مشکل ما چیست؟ بحث ما احترام است. اکنون هشت یا نه هفته است که ما خوب عمل می کنیم ، نتایج خوبی کسب می کنیم و دربی را می بریم. آیا می توان دربی به این بزرگی را برد اما مدیر عامل به رختکن نمی آید و از شما تشکر نمی کند؟

وی خاطرنشان کرد: ظهر از کمیسیون انضباطی نامه ای به بازیکن می نویسند! آیا تمرکز بازیکن برای شما اصلاً مهم نیست؟!

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  هشدار هواشناسی | کولاک در راه است

دیدگاهتان را بنویسید