شب یلدای تاریخی و دیده نشده شهرک استهری و همسرش! + عکس


همسر شاهرخ استخری متولد 1367 همسر شاهرخ استخری یکی از وبلاگ نویسان معروف اینستاگرام است. شاهرخ استخری مدتی است که از بازیگری دور بوده و به کسب و کار شخصی خود مشغول است.بروکسل بلژیک که در ۲۲ سالگی در رشته حسابداری فارغ التحصیل شد.

شاهرخ استخری امسال شب یلدا را متفاوت و به دور از هرگونه تجمل برگزار کرد.


شب یلدا شاهرخ استخری

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن و مستندساز مشهور ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. سپیده یک برادر بزرگتر به نام سعید نیز دارد که صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و گهگاه شعر هم می خواند. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری تصاویر زیر را از خوش گذرانی دخترانش در جشن تولد دوستش در اینستاگرام منتشر کرد.


شب یلدا شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخا استخری

این هنرمند ما دو خواهر دارد که یکی از آنها در خارج از کشور و خواهر دیگر نیلوفر ساکن ایران است و پدرش پتروشیمی و عاشق تحصیلات دانشگاهی است که باعث شد شاهرخ استخری در رشته بازیگری در رشته صنعت تحصیل کند. مهندسی، علیرغم علاقه او. به آرامی

پدر شاهرخ استخری اصالتاً فارس است و نام خانوادگی استخری از محل سکونت اجداد خاندان استخری در استان فارس آمده است.

این بازیگر ما فوتبالدوست بود و مدتی به طور جدی فوتبال را دنبال می کرد اما به دلیل نارضایتی و اصرار پدرش برای فعالیت در این مسیر، پس از دوران بازیگری خود را رها کرد و به سراغ بوکس رفت، اما آسیب های احتمالی.

بیشتر بخوانید  حمله موشکی سپاه به امریکایی ها


شب یلدا شاهرخ استخری

شاهرك استكري نيز مانند بسياري از سلبريتي ها در كنار بازيگري شغل ديگري هم دارد كه البته بيشتر از بازيگري جسورانه، شغل ديگري است. این هنرمند ما چند سالی است که وارد بازار طلا شده و چندین شعبه طلاسازی در کشور دارد و درآمد اصلی او از این حرفه است و کارتر کمتر در دنیای بازیگری حضور دارد.


شب یلدا شاهرخ استخری

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و فرزند عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرک استهری است و رفاقت خاصی بین آنها وجود دارد که پس از بازی در سریال فاصله ها شروع شد و ادامه یافت. این دوستی شاهرخ استخری و پندار اکبری به حدی است که پندار مدیریت یکی از شعبه های طلا و جواهر شاهرخ استخری را بر عهده دارد و دیدارهای خانوادگی با یکدیگر دارند.


دیدگاهتان را بنویسید