شب گذشته 150 نفر در شاهرود و میامی علائم مشکوک به عروق کرونر داشتند



به گزارش ایرنا ، رضا چمن پنجشنبه شب با بیان اینکه در میان جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مانند سایر مناطق کشور ، این روزها شاهد افزایش نسبی بیماری هستیم ، افزود: تعدادی از نمونه های آزمایشگاهی مشکوک به ویروس جدید دلتا هند ، که در آزمایشگاه ها شناسایی می شود ما آن را به تهران فرستادیم ، اما تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه همه کشورها در معرض گسترش سویه جدید کرونا هستند ، گفت: در 24 ساعت گذشته 150 مورد علائم مشکوک به مراکز درمانی ارجاع شده است که از این تعداد 18 بیمار کووید در 19 بخش کرونر بستری شده اند. “

چمن از شناسایی 48 مورد ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: روند واکسیناسیون در شاهرود و میامی اگرچه کند است اما در حال انجام است.

شاهرود ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، با بیان اینکه تاکنون 26 هزار و 177 دوز واکسن برای گروه های هدف استفاده شده است ، افزود: از هفته گذشته هیچ واکسن جدیدی توزیع نشده است ، در حالی که مرحله دوم واکسیناسیون برای مرحله دوم محدود بود. کسانی که اولین دوز را دریافت کرده اند آماده هستند ، امیدوارند که برنامه واکسیناسیون در روزها و هفته های آینده تسریع شود.

بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود به معالجه بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص دارد ، در حال حاضر شاهرود به رنگ نارنجی و میامی تاج زرد است.

طبق گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در 24 ساعت گذشته 136 بیمار کوید 19 نفر جان خود را از دست داده اند که در مجموع 85397 نفر فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید  آیا چشمان مانند عقاب دارید؟ در عرض 8 ثانیه عدد 36 را در تصویر پیدا کنید

همچنین ، از دیروز تا امروز ، 8 ژوئیه 1400 ، براساس معیارهای تشخیصی نهایی ، 23391 بیمار جدید مبتلا به کوید 19 در کشور شناسایی شده است که از این تعداد 1706 نفر در بیمارستان بستری شده اند که منجر به تعداد کل بیماران مبتلا به کوید 19 می شود. در کشور به 3 327 000 نفر رسیده است. و 526 نفر وارد شده اند و تاکنون 2 میلیون و 981 هزار و 19 بیمار ترمیم یا از بیمارستان ها مرخص شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید