شبکه یهودی ادعای نبرد جدید سید حسن نصرالله علیه رژیم صهیونیستی را دارد


شبکه یهودی ادعای نبرد جدید سید حسن نصرالله علیه رژیم صهیونیستی را دارد

MeetNews شبکه اسرائیلی کان امروز (یکشنبه) گزارش داد که سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله در لبنان ، شخصاً از طریق سایت های شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر در حال جنگ رسانه ای علیه اسرائیل است. این منبع گفت این یک جنگ سرد بین طرفهای لبنانی و اسرائیلی است.

کان در گزارشی در وب سایت خود ، نصرالله علیه ارتش اسرائیل: جنگ سرد بین لبنان و اسرائیل ، کان تأکید کرد که یک جنگ مخفی در زیر رادار در حال وقوع است و هیچ کس شاهد آن نیست. این نبرد از چند ماه پیش آغاز شده و امروز نیز ادامه دارد ، که شامل بمب یا هواپیمای نیروی هوایی اسرائیل نیست ، بلکه جنگی در توییتر انجام شده است.

کانال یهودی خاطرنشان کرد که این جنگ جنگ درک و هوشیاری به رهبری حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله در لبنان بود. “اسمی که در سالهای اخیر طنین انداز شده است و همه از سخنان وی متعجب شده اند.”

روزنامه یهودی Maariv روز شنبه نوشت که لبنان وضعیت اقتصادی بسیار سختی را تجربه می کند و محبوبیت حزب الله در لبنان رو به افزایش است.

این روزنامه ادعا می كند كه این فرصت خوبی برای اسرائیل است تا بتواند در شرایط سخت خود شرایط را تغییر دهد و دشمن را غافلگیر كند.

این روزنامه ضمن تأیید وضعیت آرام در مرزهای لبنان و اسرائیل ، معتقد است که سومین جنگ اسرائیل علیه لبنان آغاز می شود ، در حالی که خواستار “پاسخ قاطع اسرائیل به ضعف جبهه داخلی لبنان” است. تل آویو آینده لبنان و اسرائیل را با هم تعیین می کند.

بیشتر بخوانید  پرواز به دو شهر محدود شد

این روزنامه یهودی در وب سایت خود ادعا کرد که “حسن نصرالله می خواهد مرز لبنان و اسرائیل را اشغال کند بدون اینکه مستقیماً درگیر درگیری نظامی با ارتش اسرائیل باشد.”

این روزنامه ارتش اسرائیل را به حمله پیشگیرانه علیه حزب الله و استفاده از ضعف و فروپاشی اقتصاد لبنان فراخواند و ادعا كرد كه حزب الله لبنان روزی كه قدرتمند شود ، حمله خواهد كرد.

دیدگاهتان را بنویسید