به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی روز سه شنبه در سی و سومین جلسه (بخش اول فصل دوم) با بیان اینکه سال 1400 نقطه عطفی برای بیمه رازی است، گفت: : با کمک همکاران و شبکه های فروش اتفاقات مهمی در سال 1400 رخ داد.
وی ادامه داد: در اولین روزهای سال گذشته چالش های متعددی به این شرکت متصل شد که با ترسیم نقشه راه مدون مسیر مشخصی را به شرکت ارائه داد و اصلاحات قابل قبولی در ساختار شرکت صورت گرفت.
مدیرکل بیمه رازی خاطرنشان کرد: درآمد سال 1400 شرکت نسبت به مدت مشابه سال 1399 رشد 60 درصدی را به دنبال داشت، این در حالی است که سال گذشته ترکیب پرتفوی شرکت اصلاح و پرتفوی های زیان ده از شرکت حذف شد.
جباری یادآور شد: در سال 1400 با کاهش مدت غرامت، 11 هزار میلیارد ریال غرامت پرداخت شد و تمامی خسارت های معوق سال های گذشته به طور کامل به بیمه گذاران پرداخت شد.
وی با تاکید بر اینکه بیمه رازی معتبر و مسئولیت پذیر است، گفت: علیرغم اینکه بیمه رازی در سال 1400 به تمامی تعهدات خود عمل کرد، ضریب خسارت بیمه رازی کمتر از میانگین صنعت است که نشان می دهد بیمه رازی در پذیرش ریسک بسیار مدیریت شده عمل می کند. .
مدیرعامل رازی بیمه افزود: رازی بیمه در سال گذشته 700 درصد افزایش سرمایه به ثبت رساند و پس از آن مجوز دریافت رد برای شرکت رازی بیمه صادر شد.
جباری در خصوص فعالیت شعب نیز گفت: با تاکید بر پنج چرخش راهبردی به ویژه استراتژی شعبه مرکزی، عملکرد شعب رشد چشمگیری داشت و مقرر شد 30 شعبه جدید در کشور افتتاح شود. بیمه خرد در حال رشد است. بیشتر از همیشه.
وی در خصوص جایگاه نمایندگان و تاثیر فعالیت شرکت های استارت آپی در صنعت بیمه گفت: یکی از مهمترین استراتژی های بیمه رازی شعبه و نمایندگی مرکزی آن است. بیمه رازی اعتقاد خاصی به این استراتژی دارد. آنها 80 سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه دارند.
مدیرعامل بیمه رازی گفت: بیمه رازی ابتدا سعی در تقویت شعب و سپس تقویت شبکه فروش به ویژه نمایندگان دارد و عزم جدی در این زمینه وجود دارد.
جباری ادامه داد: تفکر غالب بیمه رازی این است که از محصولات شرکت های استارت آپی استقبال و حمایت کند اما این حمایت در راستای رشد صنعت بیمه و نمایندگان بیمه رازی است. در حال حاضر فعالیت برخی شرکت ها خلاف حقوق نمایندگان است.» مورد تایید بیمه رازی قرار نگرفت.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه در کشور 2.7 است که 75 تا 80 درصد حق بیمه تولیدی شبکه فروش را شامل می شود که به معنای تاثیر چشمگیر شبکه فروش در معرفی خدمات صنعت بیمه و شبکه فروش است. به عنوان یکی از ارکان اصلی در این صنعت.
جباری در پاسخ به این سوال که روند واریز سود نمایندگان چگونه است، گفت: در ابتدای سال 1400 این سود واریز شد و در روزهای بعد با تعیین میزان سود، مبلغ تعیین شده به حساب نمایندگان واریز می شود. ” پرداخت خواهد شد.
مدیر کل بیمه رازی در خصوص پرداخت وام به نمایندگان نیز خاطرنشان کرد: این شرکت در زمینه حمایت از نمایندگان برای خرید دفتر بیمه طرح مشخصی دارد که برای تامین نقدینگی در شرکت عملیاتی می شود.
جباری تاکید کرد: 1401. بیمه رازی با قدرت خاصی در بازار فعال خواهد بود و حمایت ویژه ای از شبکه فروش برای حضور پررنگ در بازار انجام می شود، اما در این راستا تمامی ارکان سازمان باید پاسخگوی بیمه گذاران باشند. .
وی با تاکید بر اینکه شرکت های تجاری و موسسات دولتی و خصوصی اعتماد ویژه ای به بیمه رازی دارند، ادامه داد: شبکه فروش و ستاد از ابتدای سال جاری و فروردین ماه با هم همکاری داشته اند که نیمی از آن در تعطیلات نوروزی 30 درصد تولید شده است. بیمه در سال 1399
مدیرعامل بیمه رازی در خصوص فعالیت بیمه رازی در سال 1401 گفت: امسال برای بیمه رازی بسیار ویژه است و بیمه رازی باید با تک تک اعضای خانواده خود رشد چشمگیری در بازار داشته باشد و از سوی دیگر seat of all این نیازهای ارکان بیمه رازی را تامین می کند.
جباری بیان کرد: در سال 1401 باید در تمامی استان ها و شهرستان ها یک سبد متوازن ایجاد شود که در آن دوره های آموزشی و پشتیبانی در نظر گرفته شود و در این راستا به بیمه آتش سوزی، عمر و بار توجه ویژه ای شد.
وی ارزیابی و پرداخت به موقع خسارت را بهترین تبلیغ در صنعت بیمه دانست و گفت: در سال های گذشته ضریب خسارت بیمه رازی بسیار بالا بود که در سال 1400 این ضریب حذف شد و در سال 1401 روند کاهش خسارت آغاز شد. . ضریب در دستور کار قرار گرفت که یکی از این راهکارها پرداخت به موقع خسارت است.
همچنین در این نشست دکتر علی جباری به رونمایی از محیط کارت رازی پرداخت و در این خصوص گفت: فعالیت های سازمان محیط زیست در سراسر کشور گسترده است و بیمه رازی مفتخر است که به این سازمان و خانواده بزرگ سازمان محیط زیست خدمات ارائه دهد. و انتشار «محیط کارت رازی» به عنوان کارت هوشمند از مصرف کاغذ و قطع درختان جلوگیری می کند.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه سند کاشت درختی به نام دکتر علی جباری – مدیر کل بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل به ایشان تقدیم شد. رازی. بیمه.
گفتنی است، «پاسخ سه شنبه» از ابتدای سال 1400 در روابط عمومی بیمه رضا برگزار می شود که طی آن مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت در برنامه زنده به سوالات نمایندگان و شبکه فروش پاسخ دادند.