شبکه قرآنی به زودی HD / ضبط تلاوت های 4k توسط قاریان بین المللی قرآن خواهد بود


شبکه قرآنی HD می شود

MeetNews علیدادی ، معاون توسعه و فناوری رادیو و تلویزیون ایران ، از بخشهای مختلف قرآن و شبکه آموزش رادیو و تلویزیون از جمله استودیوهای قدر و غدیر ، سرورها ، جعبه های نصب و بایگانی بازدید کرد و با مدیران و همکاران تولید صحبت کرد. بخشهای فنی.

علیدادی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فنی شبکه تلویزیونی قرآن و معارف ، مختصری در مورد روند ایجاد HD در این شبکه طی چند ماه آینده ، افزود: با توجه به اجرای مناسب و پیگیری ، این روند در دستور کار قرار گرفته است. و امیدواریم زیرساخت های مناسب در استودیو و مراحل تولید برنامه که مدتهاست مطابق با استانداردهای حرفه ای در شبکه قرآن ساخته شده است ، بتوانیم به سرعت خروجی آنتن را با کیفیت HD برای مخاطبان قرآن ارسال کنیم شبکه و آموزه های سیما.

هادی سلجو ، مدیر گروه تلاوت ها و ملودی های مذهبی در شبکه تلویزیونی قرآن و معارف ، از آغاز تولید تلاوت های جدید در این شبکه با فرمت 4K در دهه امامت و تولد خبر داد.

پس از اعلام این خبر ، هادی سلجو ، مدیر گروه تلاوت ها و ملودی های مذهبی در شبکه تلویزیونی قرآن و معارف ، همچنین از ضبط تلاوت های قاریان بین المللی قرآن کریم با کیفیت 4K در این شبکه خبر داد.

مدیر گروه تلاوت ها و ملودی های مذهبی در تلویزیون قرآن و معارف ضمن اشاره به تخصصی شدن شبکه تلاوت قرآن کریم و افزایش ذائقه مخاطبان در این کانال ، گفت: ماه محرم و صفر پخش می شود در این شبکه

بیشتر بخوانید  امیرعبدالهیان: آماده توافق فوری هستیم

سلجو با بیان اینکه تولید تلاوت های 4K برای اولین بار در حال انجام است ، می افزاید: “این تلاوت ها توسط قاریان برجسته کشور انجام می شود و بنابراین برای همه مناسبت ها در تعطیلات و شهادت ائمه جمعه و مناسبت های ملی و مذهبی مطابق با ضبط. درست است

دیدگاهتان را بنویسید