مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شبکه فروش مهم‌ترین بخش هر کسب‌وکار

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، امیر سرتیپ دوم، دکتر فرشاد نجفی پور که در پنجمین همایش تجلیل از عالی ترین نمایندگان بیمه کوثر سخنرانی کرد، آغاز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و به خاطرات آن روزها اشاره کرد. ، گفت: برای مخاطب و مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در بازاری مملو از محصولات و خدمات مشابه، فروشندگان و خرده فروشان باید مشتری و نیازهای او را بشناسند و در عین حال برای جلب رضایت او، محصول یا خدمات خود را بفروشند و با او همراهی و همدلی کنند.

مدیرعامل ساتا توجه ویژه به واحد فروش را اصل مشترک تمامی شرکت های موفق دنیا دانست و تصریح کرد: بر اساس این اصل، شرکت بیمه کوثر همواره پشتیبان شبکه فروش و رفع مشکلات آنها بوده و به ارتقای مهارت آنها کمک می کند. او داد و خوشحالم که امروز در مراسم حضور دارم تا از عالی ترین نمایندگان بیمه کوثر قدردانی کنم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های بیمه مسئول وجوه بیمه گذاران هستند، گفت: نمایندگان، کارکنان، مدیران و تمامی فعالان بیمه کوثر باید بدانند که علاوه بر احترام به اعتماد مشتریان، وظیفه حفظ و حراست از دارایی ها را نیز بر عهده دارند. مردم عزیز از پیروزی انقلاب.» خوشبختانه این انگیزه را در خانواده پرتلاش و فداکار بیمه کوثر به خوبی می بینم.

روابط عمومی بیمه کوثر

بیشتر بخوانید  راهنمای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال از دیدگاه متخصصان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *