شبکه شاد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را به‌روز کرد



آنچه دیگران می خوانند:

دکتر الهویردی دهقانی در پاسخ به خبرنگار سیتنا در خصوص عملکرد شبکه شاد از آغاز به کار این پلتفرم مادر تا کنون، گفت: کاربران این شبکه بیشتر در مورد عملکرد آن اظهار نظر کنند اما به طور کلی دانش آموزان و معلمانی که در دوران کرونا از این شبکه استفاده می‌کنند، معتقد بودند که این شبکه معایبی دارد، اما مزایای آن بیشتر از این معایب است.

وی ادامه داد: شبکه شاد در اولین باری که ساماندهی شد، اطلاعات، آمار و اسناد فراوان، زیرساخت های آموزشی و فناوری اطلاعات را به روز کرد و حداقل مشکلات و تجربه خوبی را برای کار در حوزه آموزش و پرورش شناسایی کرد. دانش آموزان در فضای ارتباطی که از این فضا استفاده کردند.

دانش‌آموزان و معلمانی که در دوران کرونا از توری شاد استفاده می‌کردند، معتقد بودند که این توری معایبی دارد، اما مزایای آن بیشتر از این معایب است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان بتوانند از این تجربه استفاده کرده و آن را توسعه دهند، در واقع سیستم آموزشی بخش خصوصی و سایر ارکان مرتبط را برای ارائه خدمات توسعه دهند. زمینه فضای مجازی را فراهم می کند تا از این امر بهره مند شود و خدمات آموزشی، فنی و حرفه ای دانش آموزان را با هزینه کمتر و آسانتر کمک کند.

بیشتر بخوانید  در مذاکرات وین، تحریم‌ها باید به صورت واقعی برداشته شود

دهقانی خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که تولید محتوا در حوزه خدمات سایبری و برنامه هایی مانند شاد امری ضروری و بسیار مهم است و در حال حاضر دولت و بخش خصوصی و هر کاری که در فضای فیزیکی انجام می دهیم در همه ابعاد است. . زندگی انسان در فضای سایبری قرار می گیرد و به عبارتی می توان گفت که این فضا فضای مجازی نیست بلکه فضای واقعی است که باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی و از طرفی افزایش راندمان کار می شود.

شیوع کرونا نشان داده است که برای اینکه تولید، آموزش و همه ابعاد زندگی ما آسیب نبیند باید زیرساخت ها و ابزارهای لازم را داشته باشیم و از آنها به درستی استفاده و توسعه دهیم.

وی ادامه داد: همه فعالیت های انسان به فضای مجازی منتقل شده است که موضوع مهمی است و باید به این رویه توجه ویژه ای داشته باشیم، همچنین ظهور کرونا نشان داده است که تولید، آموزش و همه ابعاد زندگی ما آسیب نمی بیند. باید زیرساخت ها و ابزارهای لازم را داشته باشیم و به درستی از آنها استفاده و توسعه دهیم.

کوچک


دیدگاهتان را بنویسید