شبکه آب آشامیدنی بروجرد یکی از قدیمی ترین سیستم های آبرسانی در کشور است



به گزارش ایرنا ، حبیب الله حدادی ظهر روز دوشنبه در حاشیه بازدید جمعی از اصحاب رسانه از بروجرد به پروژه های ABFA که امروز ، 12 ژوئیه انجام شد ، اظهار داشت: شبکه آب آشامیدنی بروجرد یکی از قدیمی ترین شبکه های موجود در کشور بود. 10 شهر اول که توسط مجلس وقت تصویب شده است.
وی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی شبکه آبرسانی بروجرد توسط یک شرکت فرانسوی انجام شد و در سال 1340 اولین اشتراک به نامزد واگذار شد.
بروجرد ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت: 220 لیتر در ثانیه از منبع گلرود گرفته می شود و 70 درصد آنها به فاضلاب تبدیل می شوند.
حدادی با بیان اینکه صنعت آبرسانی بسیار گران است ، افزود: کارهای احیا در تصفیه خانه که بسیار مناسب برای کشاورزی است در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه رواناب در سطح شهر بین 23 تا 25 درصد است ، گفت: 93 درصد آب آشامیدنی برای کشاورزی مصرف می شود.
مدیر عامل لوله کشی بروجرد ادامه داد: آب استخراج شده از چاه های گلرود برای آب شهرستان بروجرد ، بر اساس نتایج آزمایشگاهی ، در مقایسه با آب شهرهای دیگر که به عنوان آب آشامیدنی کشور استفاده می شود ، از کیفیت خوبی برخوردار است.
حدادی اظهار داشت: آب بروجرد معمولاً املاح و رسوبات زیادی دارد اما هیچ ارتباط علمی بین بیماری های گوارشی و کلیوی و آب سالم وجود ندارد و شهروندان بروجردی باید از سالم بودن این آب با وجود املاح موجود اطمینان حاصل کنند. تائیدیه.

بیشتر بخوانید  یارانه بگیران در اسفندماه دوبار یارانه نقدی می گیرند

دیدگاهتان را بنویسید