شباهت نامحدود بیلی آیلیش به بازیگر زن ایرانی دردسرساز شده است!


بیلی آیلیش دزد دریایی بیرد اوکانل (‎/ˈaɪlɪʃ/‎ EIE-lish;[۲] متولد 18 دسامبر 2001)، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. آهنگ “Ocean Eyes” اولین بار در سال 2015 در ساندکلود و یک سال بعد در یوتیوب منتشر شد و پس از آن به طور رسمی توسط Darkroom و Interscope Records منتشر شد.


شباهت های بیلی آیلیش و الهام اخوان

این آهنگ توسط برادرش فینیاس نوشته و تهیه شده است که در موسیقی و اجرای زنده با او همکاری می کند. اولین EP او Don’t Smile at Me (2017) به 15 موسیقی برتر در نمودارهای موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا رسید. در حال حاضر، آیلیش با والدینش در هایلند پارک، محله ای در شمال شرقی لس آنجلس زندگی می کند.


شباهت های بیلی آیلیش و الهام اخوان

الهام اخوان بازیگر جوان تازه وارد سینما و تلویزیون در ۱۸ شهریور ۱۳۶۷ در خانواده ای پنج نفره در تهران به دنیا آمد. او در تهران به دنیا آمد اما در اصفهان بزرگ شد. پدرش در بانک کار می کند و مادرش در مخابرات کار می کند. خواهر ایشان خانم عطیه اخوان و برادر ایشان آقای امیر اخوان می باشند.


شباهت های بیلی آیلیش و الهام اخوان

در دبیرستان بهشت ​​آیین اصفهان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد. الهام اخوان در 11 سالگی با تماشای فیلم آمریکایی همشهری کین به بازیگری علاقه مند شد.

کاربران و طرفداران الهام اخوان بازیگر ایرانی پس از رضایت کامل از این شباهت، این شباهت را نوعی دردسر برای این بازیگر دانستند اما این بازیگر هیچ واکنشی به این شباهت نشان نداد.


شباهت های بیلی آیلیش و الهام اخوان


بیشتر بخوانید  404 پیدا نشد

دیدگاهتان را بنویسید