شایعه شیمی درمانی فرزاد جمشیدی



آنچه دیگران می خوانند:


اخباری مبنی بر بیماری یک مجری تلویزیون در فضای مجازی دست به دست می شود که فرزاد جمشیدی به آن واکنش نشان داد.

خبر ابتلای فرزاد جمشیدی به سرطان توجه زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرد؟ زیرا این خبر حاکی از آن است که مجری برنامه تلویزیونی سحر در بیمارستان بستری شده و تحت نظر پزشکان متخصص است و احتمالا طی روزهای آینده باید دوره شیمی درمانی را آغاز کند.

خبرنگار ما با فرزاد جمشیدی مصاحبه ای انجام داده و او این موضوع را تکذیب کرد. وی گفت: 4 روز در بیمارستان بودم و عفونت گوارشی گرفتم. به لطف خدا و دعای مردم کارم به شیمی درمانی ختم نشد و لحظاتی پیش از بیمارستان مرخص شدم.

وی افزود: خوشبختانه سرطان تشخیص داده نشد و عفونت بود. پزشکان به من گفتند استراحت کن اما من گفتم تا زنده هستم به مردم خدمت خواهم کرد. تدریس من ادامه خواهد داشت و تجارت تلویزیون را رها نمی کنم. مخصوصاً این روزها از کربان تا غدیر که چند برنامه مهم زنده دارم.

جمشیدی به 10 کیلومتری جشن غدیر و ویژه برنامه قربان در شبکه دو اشاره کرد و افزود: فردا ویژه برنامه عید قربان را به صورت زنده از شبکه دو خواهم داشت و در 10 کیلومتری جشن غدیر نیز برنامه را اجرا می کنم. مثل پارسال با افکا شبکه های 1 و 3 و خبر پخش می شود.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | رازی که پیشکسوت پرسپولیس در آستانه دربی فاش کرد

وی به ادامه درمان اشاره کرد و گفت: پزشکان تشخیص دادند که به دلیل گرمای زیاد و سفرهای متعدد این اتفاق افتاده و نیاز به استراحت دارم. انشالله درمان ادامه پیدا می کند اما مردم بدانند که من روزی 20 ساعت یا کار می کنم یا درس می خوانم.

چندی پیش نام فرزاد جمشیدی به عنوان بازیگر در سریال بیست پوندی که یکی از جدیدترین ساخته های این گروه فیلم و مجموعه تلویزیونی در مشهد بود به چشم می خورد.


دیدگاهتان را بنویسید