شاکیان حریم خصوصی؛ استاد برگزاری جلسات غیرعلنی


شاکیان حریم خصوصی؛  استاد برگزاری جلسات غیرعلنی

روز جدید رفتن به کمیته مشترک به این معنی است که برخی افراد به راحتی و بدون نظارت مردم تصمیم گیری می کنند و فضای اجتماعی و شبکه های اجتماعی را محدود می کنند.

دولت روحانی و مجلس یازدهم خواستار غریب بودن مردم و آگاهی از همه امور شدند.

در کمال تعجب ، همین نمایندگان جلسه ای غیرعلنی درباره طرح ساماندهی شبکه های اجتماعی برگزار کردند و تصمیم کمیسیون ویژه را برای حاشیه سازی رسمی مردم و نشان دادن محرم بودن مردم فقط در زمان اصلاح طلبان و اعتدال گرایان ترک کردند. در غیر این صورت ، وقتی خود آنها در قدرت هستند ، مردم نباید اینقدر از مشکلات ملی ، به ویژه اینترنت ، که به طور رسمی به زندگی و سرگرمی آنها بستگی دارد ، آگاهی داشته باشند.

رفتن به کمیته مشترک به این معنی است که تعدادی از افراد به راحتی و بدون نظارت مردم در مورد فضای اجتماعی و شبکه های اجتماعی تصمیم گیری و محدود می کنند.

ببینید ، این طرح بیان می کند که شبکه های اجتماعی خارجی باید ظرف 4 ماه دفاتر خود را در کشور ایجاد کنند و مسئولیت آن را بر عهده بگیرند. این بدان معناست که نمایندگان نمی خواهند این شبکه های اجتماعی در ایران فعال شوند و دستور فیلتر کردن آنها را در اسرع وقت صادر کنند. یک ایرانی می خواهد یک دفتر در داخل کشور افتتاح کند ، یک سال دفاتر را بالا و پایین می کند و چگونه یک دفتر خارجی می تواند در مدت 4 ماه تمام کارهای خود را انجام دهد و در ایران دفتر باز کند؟

بیشتر بخوانید  خبر مهم درباره عیدی کارگران در سال ۱۴۰۱

همچنین ایران که به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا قادر به جابجایی پول با جهان نیست. همانطور که نمی توانستیم هزینه واکسن های خریداری شده از Kovacs را پرداخت کنیم. تاج جدید نیز باید در نظر گرفته شود. بسیاری از خارجی ها به دلیل این بیماری تمایلی به ورود به کشور ندارند ، زیرا هنوز سیستم واکسیناسیون در کشور ارائه نشده است.

سالها طول می کشد تا شبکه های اجتماعی داخلی ایجاد شود که بتوانند با تلگرام و اینستاگرام رقابت کنند. آیا می توان طی 4 ماه این همه شبکه اجتماعی راه اندازی کرد تا با حضور ما در فضای مجازی جامعه را سیلاب کنیم؟

مردم نگران تجارت خود هستند. با فضای مجازی ، آنها تازه توانسته اند کمی سازماندهی شوند. برخی که به دلیل تاجگذاری در آستانه بن بست قرار داشتند ، با کمک شبکه های اجتماعی موفق به یافتن راهی جدید شدند.

مردم به اندازه کافی مشکل دارند ، بهتر است نمایندگان محترم بار مشکلات مردم را بر دوش نکشند. اگر آنها خود را انسان می دانند بهتر است آنها تصمیمی بگیرند که باعث بهبود زندگی مردم شود.

تاریخ نشان می دهد که رقابت در رقابت با پراید و سمند در بنز و بیامو غیرممکن است. ای کاش می توانستیم از این معنا درس بگیریم و به مردم اجازه دهیم زندگی عادی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید