شاهین صمدپور از عشقش رونمایی کرد | تبریک تولد متفاوت شاهین صمدپور به عشقش



آنچه دیگران می خوانند:

شاهین صمدپور متولد 27 بهمن 1360 در تهران، مستندساز، مجری، کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی اهل ایران است که با مستند تلویزیونی شوک که از شبکه سه پخش شد به شهرت رسید. شاهین صمدپور فارغ التحصیل رشته فناوری آموزشی است و هم اکنون در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام خود به صورت آزاد مشغول به کار است.بیوگرافی شاهین صمدپور مستندساز و همسرش + بیوگرافیدر زیر ویدئویی از موتور سواری شاهین صمدپور با دوست دخترش را مشاهده می کنید:

فرزند طلاق

صمدپور فرزند طلاق بود و در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند. مادرش در اتاق بازرگانی شاغل بود و پدرش صاحب یک شرکت تعمیراتی بود، او تنها فرزند خانواده بود، وقتی 5 ساله بود پدر و مادرش از هم جدا شدند، دلیل این جدایی اعتیاد شدید پدرش بود. به تریاک و هروئین که حاضر به خروج نشد.

خبری از پدر نیست

مدت ها سرپرستی او به پدر معتادش سپرده شد تا اینکه به همت مادر و سنگینی اعتیاد پدرش برای همیشه از خانه پدری گریخت و نزد مادر رفت.

شروع فعالیت

شاهین فعالیت هنری خود را به طور جدی از 10 سالگی با حضور در حوزه هنری به مربیگری سید جواد هاشمی آغاز کرد و در 11 سالگی برنده جایزه بهترین بازیگر تئاتر کشور شد.

شاهین صمدپور

دسترسی به تلویزیون

وی فعالیت هنری خود را تا سال 1377 در سن 17 سالگی ادامه داد که به عنوان دستیار سوم کارگردان وارد تلویزیون شد و مدتی نیز به عنوان مدیر تولید و برنامه مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید  شیوع کرونا امید به زندگی در ایالات متحده را کاهش می دهد

داستان ممنوعه شاهین صمدپور

مستند شوک جنجالی به پا کرد و به دلیل به تصویر کشیدن بسیاری از آسیب های اجتماعی و تقصیر آشکار عاملان و برخی مسئولان، شاهین صمدپور از تلویزیون توقیف شد و پس از آن شاهین صمدپور و همکارانش تصمیم گرفتند مستندهای خود را در اینترنت منتشر کنند. استقبال خوبی شد .

دلیل ممنوعیت او سفرهای مشکوک اوست. وی همچنین با اخذ مدارک مهاجرتی از فرانسه به اسرائیل سفر کرد.

شاهین صمدپور

من عاشق ابراهیم حمیدی هستم

وقتی غمگین بودم و هیچکس کنارم نبود، صدای ابی بود، خوشحال بودم، در جمعیت بودم، ابی آنجا بود، رفتم سفر، سفر بودم، عاشق شدم، فارغ التحصیل شدم …

کاش فرصتی پیش می آمد که او را محکم در آغوش بگیرم و به او بگویم: یار همیشگی غم ها و شادی های ما، سلامت باشی.

جنجال شاهین صمدپور با جهانبخت سفلی

ماجرا از آنجا شروع شد که شاهین صمدپور مستندساز با انتشار ویدئویی کوتاه در اینستاگرامش موضوع این هفته برنامه شوک را فاش کرد و نوشت: بعد از یک سال و نیم قسمت اول سری جدید سریال شوک، هیاهوی مجازی/ از ماجرای طناب دور گردن تا پخش عکس وحیدها تا رویداد مازندران، همه در شوک این هفته. مستند اجتماعی…جمعه ساعت 22:20 از شبکه سه”

بعد از اینکه مشخص شد برنامه شوک این هفته به موضوع خودکشی دوست دختر سابق ساسی مانکن و همچنین پسر معروف تلگرامی دونجا جهانبخت (دوست دختر سابق ساسی مانکن با بیش از 6 میلیون فالوور در اینستاگرام) می پردازد که در او و لحظاتی از ویدیوی معروفش که طناب به گردنش می آویزد تا خودکشی کند پخش می شود، او در صفحه اینستاگرامش به این مستندساز حمله کرد.

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | طالعت به لطف خدا روشن است! | از این فرصت داده شده بی بهره نمون! + تفسیر دقیق

گیاهخواری

من واقعا نمی توانم گیاهخوار باشم، اما اگر کسی برای احترام به موجودات زنده یا حتی برای حفظ سلامتی آنها گوشت نمی خورد، برای من انسان بسیار محترمی است.

گزارش فیلترینگ تلگرام

زمانی که تلگرام فیلتر شد، شاهین صمدپور گزارش هایی از عوارض و وضعیت گروه های فعال در تلگرام تهیه کرد و به این ترتیب گزارش صدا و سیما مبنی بر خوشحالی مردم از فیلترینگ تلگرام را رد کرد و واقعیت را به مردم نشان داد.


دیدگاهتان را بنویسید