شانس بالای ایران برای صعود به جام جهانی / عکس


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینزمان زیادی تا آغاز مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده است و 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برای 4 سهمیه مستقیم آسیا و یک سهمیه پلی آف برای حضور در جام جهانی رقابت می کنند.

تیم ملی ایران که در قرعه کشی به سید یک معروف است ، در گروه اول با کره جنوبی ، عراق ، امارات ، لبنان و سوریه هم گروه است و شاگردان اسکوچیچ امیدوارند که مانند دو فصل گذشته از اقتدار برخوردار باشند. جام جهانی 2022.

اما وب سایت رده بندی فوتبال ، که داده ها و آمار فوتبال و احتمال تیم ها در مسابقات مختلف را بررسی می کند ، شانس تیم های این دو گروه برای صعود به جام جهانی را بررسی می کند. در بین 12 تیم حاضر در این بازی ها ، ایران بیشترین شانس صعود به جام جهانی را دارد.

این وب سایت با توجه به شانس ایستادن تیم ها در جایگاه نخست و راهیابی به جام جهانی به عنوان سرگروه گروه A ، شانس تیم ملی ایران را 54.71 درصد پیش بینی کرده است.

علاوه بر این ، شاگردان اسکوچیچ 32.52٪ شانس کسب مقام دوم را دارند ، به این معنی که تیم ملی ایران در مجموع 87٪ صعود مستقیم به جام جهانی را دارد.

کره جنوبی که به عنوان جدی ترین رقیب ایران در گروه اول شناخته می شود ، 36.62٪ شانس کسب مقام اول را دارد. عراق 7.30٪ شانس برتری و شانس آوردن تیمهای دیگر گروه به کمتر از 1٪ را دارد.

بیشتر بخوانید  تکمیل زنجیره پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، بسیار دلچسب است

این وب سایت شانس سوم شدن ایران در گروه خود را با 10/16٪ ، شانس چهارم شدن با 10/2٪ ، احتمال پنجمی شدن با 42/0٪ و ششم شدن در این گروه را با 0 ، 09٪ پیش بینی کرده است. این بدان معنی است که احتمال صعود نکردن شاگردان اسکوچیچ به جام جهانی بسیار کم است.

جالب اینجاست که در گروه دوم ، شانس صعود ژاپن به جام جهانی 81 درصد برآورد شده است ، این بدان معناست که در میان همه تیم های آسیایی ، شانس ایران برای صعود به جام جهانی از همه تیم های دیگر بیشتر است. چشم بادام 50.58٪ احتمال رهبری و 30.99٪ احتمال دوم شدن را دارد. در این گروه استرالیا به عنوان تیم دوم بیشترین شانس رفتن به جام جهانی را دارد و عربستان در جایگاه سوم قرار دارد.

شانس بالای ایران برای صعود به جام جهانی / عکس

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید