شاخص دروغ مسعود نیلی در ضرب و شتم احمدی نژاد درگذشت حسن روحانی است


به گفته سردبیراندر سال 2013 ، مسعود نیلی ، فردی با نفوذ اقتصادی در دولت های کارگزاران ساخت و ساز ، از جمله دولت حسن روحانی ، شاخصی را نشان داد که اقتصاددانان به آن اعتراض داشتند. این شاخص تعداد افراد شاغل در پایان دوره را با ابتدای دوره مقایسه می کند و ادعا می کند که دولت احمدی نژاد اشتغال خاصی ایجاد نکرده است.

بی توجهی به بازنشستگان و کارمندان جدید و میزان کار وارد شده بازار محورهایی وجود دارد که این شاخص را بی معنی می کند و آن را به ابزاری سیاسی برای محکوم کردن رقبا تبدیل می کند. و اکنون ، با استناد به این عدم اطمینان ، وضعیت دولت حسن روحانی از احمدی نژاد بدتر است.

مشرق طبق آمار مرکز آمار ، تعداد کارمندان کشور در بهار امسال 23 میلیون و 675 هزار نفر بوده است. این در حالی است که در بهار سال 1392 که آخرین فصل کاری دولت احمدی نژاد بود ، تعداد کارمندان این کشور 22 میلیون و 170 هزار نفر بود.

بنابراین ، در 8 سال دولت یازدهم و دوازدهم ، اشتغال خالص در کشور حدود 1.5 میلیون شغل بود. به عبارت دیگر ، نتیجه نهایی ورودی و خروجی بازار کار در دولت روحانی 1.5 میلیون افزایش اشتغال داشته است.

در طول هشت سال حکومت روحانی به طور متوسط ​​سالانه حدود 188000 شغل ایجاد می شود.

در مقایسه با نتایج دولت های نهم و دهم ، دولت روحانی از نظر اشتغال زایی عملکرد بدتری داشته است.

در بهار سال 2005 ، که آخرین فصل دولت خاتمی بود ، تعداد کارمندان کشور 5/20 میلیون نفر بود که در بهار 1392 به 22 میلیون و 170 هزار نفر افزایش یافت ، که نشان دهنده اشتغال خالص حدود یک میلیون نفر و 670 هزار شغل. با این کار ، دولت احمدی نژاد برای هشت سال خود به طور متوسط ​​سالانه 209000 شغل ایجاد کرده است.

آیا روحانی عذرخواهی می کند؟
اکنون با ارائه گزارش نهایی مرکز آمار در مورد عملکرد دولت روحانی در زمینه ایجاد اشتغال ، که ضعیف تر از عملکرد احمدی نژاد است ، با توجه به انتقادات زیادی که به روحانی نسبت به دولت قبلی وارد شده ، باید منتظر ماند و روحانی را از طریق روزهای استراحت دولت او به دلیل بی عدالتی نسبت به دولت قبلی و اعدام. آیا خود مرد ضعیف در زمینه اشتغال زایی از مردم ایران عذرخواهی می کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید  مراسم معارفه سرمربی جدید سایپا + عکس برگزار شد

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید