مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سیکس پک جونیور پسر بزرگ رونالدو در حین تمرین!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کریستیانو رونالدو در شهر (فانچال) در منطقه (مادیرا) در پرتغال به دنیا آمد. مادرش (María Dolores das Avira) و پدرش (Jose Denis Avira) نام داشت. او یک برادر به نام (هوگو) و دو خواهر به نام های (الما) و (کتیا) دارد.


رونالدو

جورجینا رودریگز جورجینا رودریگز (زادهٔ ۲۷ ژانویه ۱۹۹۵) یک مدل، رقصنده و نوازنده اینترنتی اسپانیایی است. او به عنوان دوست دختر فوتبالیست حرفه ای معروف کریستیانو رونالدو شناخته می شود.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، او به مادرید نقل مکان کرد، جایی که در حالی که هنوز به عنوان فروشنده در بوتیک مد گوچی کار می کرد، آموزش رقص را آغاز کرد.


رونالدو

در سال 2010، رونالدو پس از اعلام بارداری خود برای دوری از فضای رسانه ای، در سال 2010 با مدل روسی ایرینا شایک رابطه عاشقانه ای را آغاز کرد.

آنها در سال 2015 به مدت پنج سال با هم رابطه داشتند تا اینکه رونالدو برای چند هفته با روزنامه نگار اسپانیایی لوسیا ویلون رابطه برقرار کرد.


 رونالدو

کریستیانو رونالدو از سال 2016 زمانی که 31 ساله بود با همسرش جورجینا رودریگز، مدل 19 ساله اسپانیایی، رابطه عاشقانه ای را آغاز کرد.

خانم جورجینا زمانی که در فروشگاه گوچی مشغول به کار بود، در حین خرید در این فروشگاه مورد توجه رونالدو قرار گرفت و از آنجا همه چیز با یک قرار عاشقانه ردیف شد.

کریس چندین بار اعلام کرده است که علاقه او به عدد هفت به این معنی است که هفت فرزند دارد که تاکنون چهار نفر از آنها به دنیا آمده اند.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس نوبت عصر اهواز در یکشنبه ۱۵ دی

رونالدو با انتشار عکس زیر نوشت:



دوران نقاهت با پسرم 🧊🥶💪🏽


رونالدو


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *