سینا پناهی و توهین تند و زشتش به رسول نجفیان



توهین پسر حسین پناهی به رسول نجفیان


ماجرای سینا پناهی و رسول نجفیان


سینا پناهی پسر مرحوم حسین پناهی با انتشار ویدئویی به شدت به رسول نجفیان تاخت .


او گفت : بارها به رسول نجفیان گفته ام مواظب فکت باش!


سینا پناهی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «بی‌بی‌یون» فعالیت داشته است.


حسین پناهی، بازیگر، کارگردان، نویسنده و شاعری بود که کودک


درونش همواره زنده بود و این ویژگی‌اش باعث شده بود بازی و لحن کلامش به دل هر مخاطبی بنشیند و او را به چهره‌ ماندگاری تبدیل کند.


بر اساس این گزارش، حسین پناهی در ششم شهریور ۱۳۳۵ در روستای دژکوه در استان کهگیلویه و بویراحمد زاده شد. پس از اتمام تحصیل در بهبهان به توصیه و خواست پدر برای تحصیل به مدرسه آیت‌الله گلپایگانی رفت و بعد از پایان تحصیلات برای ارشاد و راهنمایی مردم به محل زندگی‌اش بازگشت، بعد از چند ماه فعالیت در کسوت روحانی، به تهران مهاجرت کرد و در چهار سال مدرسه هنری آناهیتا درس خواند و دوره بازیگری و نمایشنامه‌نویسی را گذراند.


پناهی بازیگری را نخست از مجموعه تلویزیونی «محله بهداشت» آغاز کرد. سپس چند نمایش تلویزیونی با استفاده از نمایشنامه‌های خودش ساخت که مدت‌ها در محاق ماند.با پخش نمایش «دو مرغابی در مه» از تلویزیون که علاوه بر نوشتن و کارگردانی خودش نیز در آن بازی می‌کرد، خوش درخشید و با پخش نمایش‌های تلویزیونی دیگرش، طرف توجه مخاطبان خاص قرار گرفت.نمایش‌های «دو مرغابی در مه» و «یک گل و بهار»، بنا به درخواست مردم به دفعات از تلویزیون پخش شد و حسین پناهی در دهه‌ی شصت و اوایل دهه‌ی هفتاد، یکی از پرکارترین و نوآورترین نویسندگان و کارگردانان تلویزیون بود.

بیشتر بخوانید  دلیل برتری زن بر مرد


دیدگاهتان را بنویسید