سیم کارت ISim، هر آنچه که می خواهید در مورد سیم کارت iSim بدانید


ارائه سیم کارت دائمی ایرانسلايسم“با” پیش شماره ویژه و جدید 0902. از بازار ارتباطات کشور خبر داد.

این شرکت اعلام می کند که مطابق با استراتژی ارائه محصولات و خدمات برتر و مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا، سیم کارت های دائمی با پیش شماره ویژه 0902 عرضه می شود. اعلام شد این سیم کارت ها که دارای رسمی هستند. کارت مالک و خدمات ویژه با سقف اعتبار اولیه 50000 تومان که از طریق سایت 120000 تومان می باشد. ввв.иСИМ.ир آنها ارائه می شود.

سیم کارت IP

سیم کارت IP

عرضه آنلاین I-SIM

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متقاضیان iCim می توانند با مراجعه به سایت www.isim.ir، شماره مورد نظر را از بین میلیون ها شماره موجود انتخاب و از طریق یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب، مبلغ مناسب را پرداخت کنند. و از سیم کارت ISIM استفاده کنید. از طریق پست TNT و به صورت رایگان در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

تعرفه مقرون به صرفه، i-SIM مقرون به صرفه تر است

طرح تعرفه پیش فرض سیم کارت، آیا طرح نقره ای ایرانسل است و قیمت خدمات ارتباطی کاربران این دسته سیم کارت های ایرانسل بر اساس این تعرفه ویژه و بر حسب ثانیه محاسبه می شود، به طوری که قیمت هر دقیقه مکالمه ایرانسل از طریق سیم کارت های Iimsim در بازه زمانی از 21 تا 8 ساعت برای هر دقیقه 359 ریال و 499 ریال در دقیقه بین ساعت 8 صبح تا 9 شب.

سیم کارت IP

هر دقیقه آی سیم مکالمه با مشترکین تلفن ثابت در هر نقطه از کشور و در هر ساعت از شبانه روز 499 ریال و با مشترکان سایر اپراتورهای تلفن همراه 625 ریال است. هر پیامکی را با n ارسال کنیدوشتر فارسی در سراسر Iisim، 89 ریال و 160 ریال با متن انگلیسی برای صاحب این سیم کارت های ویژه ایرانسل هزینه دارد.

بیشتر بخوانید  آدرس و شماره تلفن صرافی ها در قم

تعرفه تبادل هر کیلوبایت اطلاعات از طریق سرویس اینترنت همراه در بازه زمانی 8 الی 14 روز بعد 5 ریال و از ساعت 14 تا 20 1 ریال و همچنین در هر ساعتی از روزهای پنجشنبه و جمعه می باشد. .

محاسبه فاکتور و حد اعتبار

مشترکین سیم کارت های دائمیدر پایان هر دو ماه یک بار فاکتوری با مشخصات تماس دریافت می کنند و تمامی هزینه ها بر اساس نرخ تعرفه های ویژه این سیم کارت ها می باشد. خلاصه فاکتور از طریق پیامک و جزئیات آن به آدرس ایمیل مشترک ارسال می شود. مشترکین سیم کارت، برای انتقال و یا تماس های بین شهری هزینه ای پرداخت نکنید.

سیم کارت IP

مبلغ 50 هزار تومان به صورت پیش فرض در حساب تمامی مشترکین ITSIM به عنوان «حد اعتبار» درج می شود، یعنی مشترک می تواند تا سقف این وام بدون پرداخت کارمزد از حساب خود استفاده کند. مشترکینی که به وام های مبتنی بر استفاده بیشتری نیاز دارند، می توانند به موقع این کار را انجام دهند سیم کارت بخر، حد اعتبار مورد نظر را انتخاب کرده و مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت کنید. همچنین مشترکین می توانند با تماس با مرکز تماس اختصاصی iCim به شماره 900 و یا با مراجعه به سایت www.isim.ir و استفاده از سامانه کنترل آنلاین حساب (e-Care) درخواست خود را ثبت کرده و سقف اعتبار خود را افزایش دهند.

وضعیت حساب را در هر زمان با شماره گیری کد اطلاع دهید # 1 * 1 * 130 * و اطلاعات در مورد محدودیت اعتبار با شماره گیری کد # 4 * 1 * 130 * سیم کارت های دائمی ایرانسل برای مشترکین ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  شعب بانک کارآفرین در کرمان به همراه آدرس و تلفن

سیم کارت IP

مرکز تماس اختصاصی i-SIM

از دیگر امکانات این سیم کارت می توان به «مرکز تماس اختصاصی» با شماره ویژه 900 اشاره کرد.

به گزارش ایرانسل، مشترکین آی سیم می توانند به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان ایرانسل مطرح کنند. این شماره برای مشترکین iSim است و برای تسریع در روند پاسخگویی ایجاد شده است.

گسترده ترین شبکه i-SIM برای رومینگ

مشترکان این سیم کارت به گسترده ترین شبکه رومینگ بین المللی دسترسی خواهند داشت که این امکان را برای آنها فراهم می کند تا در خارج از ایران به استفاده از تلفن همراه خود ادامه دهند و ارتباط خود را قطع نکنند. همچنین امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه با اپراتورهای خارجی طرف قرارداد منحصراً برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است.

روش های مختلف پرداخت فاکتورهای i-bill

مشترکین ISIM به پرداخت حساب سیم کارت می توانند از روش های مختلفی مانند پرداخت آنلاین از طریق سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل، خودپرداز بانک ها، شارژ الکترونیکی شارژ الکترونیکی از طریق نمایندگی های مجاز، شارژ کارت با شماره گیری کد دستوری # کد * 130 *، استفاده کنند. درگاه کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و یا با مراجعه به شعب بانک های ملی، ملی و تجاری از آن استفاده کنید.

مشترکین اعتباری ایرانسل نیز می توانند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و با اعتبار سیم کارت اعتباری خود، حساب مشترک آی سیم عادی خود را پرداخت کنند.


دیدگاهتان را بنویسید