سیلاب جاده هراز را بست/ نجات ۲ مصدوم سیل – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار مهر بااشاره به وقوع سیلاب و مسدود شدن جاده هراز افزود: اکنون مناطق پنجاب، پارکینگ کهرود، تونل‌های شماره ۴ و ۵ و ۶ و جاده نمارستاق دچار سیل شده وبسته شدن جاده‌های ارتباطی این مسیر شده است.

وی اضافه کرد، با بسته شدن جاده هراز باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین خودرویی در این مناطق شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد، که پس از وقوع این حادثه نیروهای راهداری و هلال احمر وارد محل‌های سیل گیرشدند و در حال تلاش برای بازگشایی مناطق مسدود شده و نجات افراد گرفتار در جاده هستند.

شریعت گفت، که برخی معدن داران فعال در مسیرجاده هراز تعداد ۷ دستگاه لودر برای بازگشایی سریع‌تر جاده هراز وارد کار شده است.

وی، با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون این سیل تلفات جانی نداشته است، اضافه کرد، که تا این لحظه دو مصدوم توسط امدادگران هلال احمر نجات یافته‌اند.

فرماندار آمل درعین حال از شهروندان و مسافران نیز درخواست کرد به دلیل شرایط جوی که احتمال بارش‌های پراکنده باران و همچنین احتمال ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب وجود دارد، تا اطلاع بعدی از تردد در این جاده و دیگر جاده‌های کوهستانی شهرستان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید  انتصاب خرم آباد پارسیلون؛ 2 کارخانه ماشین سازی و فولاد صدر شروع به کار می کنند - اخبار لرستان - اخبار استانهای تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید