سیستم مالی شهرداری یزد نیاز به بازنگری و شفافیت بیشتری دارد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ محمدرضا حدادزاده در جلسه با اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد گفت: قوه قضاییه در چارچوب قانون از شورای شهر و شهرداری برای اجرای برنامه ها و مصوبات قانونی حمایت می کند.

وی افزود: برخی از املاک شهرداری رها شده و مالکیت آنها تثبیت نشده است که پیش بینی می شود این برنامه از جمله برنامه های شورای جدید برای تعیین تعهدات این املاک شهرداری و تثبیت مالکیت آنها باشد.

حدادزاده در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به اعضای منتخب شورای ششم شهر یزد تأکید کرد: انتخابات تمام شد و شما جز مردم بدهکار هیچکس نیستید.

منشی دادگاه استفاده از خرد جمعی و استفاده و مشاوره نهادهای نظارتی را یک استراتژی دانست و گفت: “ما و مردم انتظار کار و انگیزه مضاعف برای تغییر در شهر را داریم زیرا وضعیت تاج و برخی مسائل دیگر ویرانه. “این مشکلات فرهنگی و اجتماعی را برای شهر به ارمغان آورده است.

وی افزود: محدودیت های کرونر ، تعطیلی مراکز ورزشی و تفریحی مشکلاتی را از نظر تفریحی و فرهنگی و اجتماعی برای مردم ایجاد کرده و شورای شهر را به توجه ویژه به مسائل رفاهی و تفریحی ترغیب می کند.

دادستان استان یزد ورود قوه قضائیه در بسیاری از موضوعات را واكنشی دانست و گفت: تجربه نشان داده است كه رویكردهای واكنش آمیز و قضایی در عین لزوم ، كارآیی لازم را ندارند و باید جنبه ها اصلاح شود تا بسیاری از موارد اصلاح شود. “اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در دستور کار.

وی اصلاح فرهنگ حرکت را یکی از نیازهای امروز می داند و تصریح می کند: ایجاد نظم و امنیت در شهر و به ویژه اصلاح فرهنگ حرکت مستلزم اتخاذ تدابیر موقعیتی ، فرهنگی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید  با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی موافق ام

حدادزاده بی نظمی در ساخت و ساز و مشکلات مربوط به توسعه شهری را یادآور شد: ارتباط مداوم با سازمان نظام مهندسی و تعریف رویکرد ثابت و قانونی در کمیسیون های شهرداری می تواند در تصحیح این مسئله م effectiveثر باشد.

46

دیدگاهتان را بنویسید