سیستم تهویه قطارهای مترو در تهران بهبود یافته است



به گزارش ایرنا ، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه روز سه شنبه مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل را اعلام کرد. علی عبدالله پور افزود: با توجه به افزایش دمای هوا و اشاره به اینکه کارگروه بازرسی های تخصصی و تعمیرات سیستم تهویه مطبوع قطار در هر هفت خط مترو بیش از قبل فعال است ، این گروه های کاری خطاهای تکراری را در تهویه مطبوع ثبت کرده اند سیستم. شناسایی خطا. “رئال در 24 ساعت بازدید تخصصی از سیستم تهویه مطبوع 6 قطار ROM را انجام داد ، در این مدت در مجموع 96 قطار ROM توسط همکاران Net سه بار بازدید شد.

وی افزود: اشتباهات واقعی شناسایی و پس از اولویت بندی اعلام و به شرکت واگن تهران برطرف شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به دلیل مشکلات و کمبودهای موجود در ترمینال شهید کلاهدوز ، با کمک شرکت تولیدی واگن تهران توانستیم کمپرسور 12 فن و 7 هزار و 124 قطار را در ترمینال شهید کلاهدوز جایگزین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری همکارانم ، تعمیرات و تعمیرات دوره ای با کمک شرکت واگن تهران ، خوشبختانه نقص های دائمی سیستم تهویه ناوگان خطی ، به ویژه خط چهار ، از پایان سال صفر بوده است. ژوئن امسال.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در مورد قطارهای نسل قدیمی نیز گفت: این قطارها در ساعات اولیه صبح با خنک کننده کمتری کار می کنند و آسیب ندیده و به زمان خنک سازی بیشتری نیاز دارند.

عبدالله پور تصریح کرد: این موضوع در واگن های جدید حل شده است و در حال حاضر هیچ قطاری خرابی ندارد.

بیشتر بخوانید  جواهرات چشمگیر و زیبای نعیمه نظام‌ دوست

وی از شهروندان و مسافران در صورت مشاهده نقص در تهویه مطبوع قطار ، با ارسال پیام به سامانه پیام کوتاه شماره 30004277 ، خط مورد نظر و شماره واگن نصب شده در بدنه قطار ، اظهار داشت: اعلام کنید تا در اسرع وقت بررسی و مجاز شود.

به گزارش ایرنا ، ناوگان و حومه تهران در هفت خط و بیش از 140 ایستگاه فعال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید