مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سید جواد هاشمی به رئیسی چه گفته

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





سید جواد هاشمی به رئیسا چه گفت؟ نحوه توهین سید جواد هاشمی به رئیسی – ایران






جواد هاشمی خطاب به رئیس جمهور گفت که برخی از هنرمندان تمایلی به دیدار با وی ندارند و این گروه همه هنرمندان ایرانی نیستند. وی ادامه داد: رئیس جمهور در پاسخ گفت که بنده همه هستم. چه کسی به او رای داد و چه کسی رای نداد.

«حرکت مورد علاقه رئیس جمهور بعد از سخنرانی این بود که بدون محافظ و سخت گیری در بین هنرمندان حضور داشته باشد و به تک تک حرف ها گوش دهد. این دیدار به طور طبیعی در دل خصوصی و شخصی هنرمندان انجام شد و گاهی به مسئولان گوشزد می شد که پیگیری کنند. آنقدر دقت کردند که وقتی به امیر دژاکام نزدیک شدند گفتند گفتی سه امتیاز داری اما فقط به دو نکته اشاره کردی! «رضایت نسبی در این دیدار طرفین مشهود بود و احساس می شد که هیچ کدام نمی خواهند این لحظات صمیمی را ترک کنند.

بهترین واکنش آقای رئیس جمهور این بود که سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان بدون هماهنگی بلند شد و گفت: «بعضی از هنرمندان تمایلی به دیدار با شما ندارند و این گروه همه هنرمندان ایرانی نیستند.» من رئیس جمهور هستم و رئيس جمهور. خادم همه، چه رای دادند و چه نه، و دوست دارم زمان و مکان به من اجازه دهد که همه را ملاقات کنم.» با لبخند و احترام پاسخ داد.

بیشتر بخوانید  عدم حضور چهره‌های مشهور در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۲

حمیدرضا نوربخش، منوچهر شهسواری، جواد شمکداری، شاهین فرهت، امیر دژاکام، مسعود ده نمکی، سیدضیاء هاشمی، مرتضی شعبانی، جواد بختیاری و انسیه شاه حسینی هنرمندانی بودند که دغدغه ها و پیشنهادات خود را با رئیس جمهور مطرح کردند.





خطا: محتوا محافظت شده است!!