سید بشیر حسینی: این یک هیئت رسانه ای واقعی است. سایر رسانه ها باید آن را تکمیل کنند – اخبار مربوط به دین ، ​​قرآن و اندیشه – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم به نقل از روابط عمومی جامعه ایمان مشعر ، سید بشیر حسینی در سیزدهمین همایش مدیران هیئت های مرکزی و منتخب کشور که توسط انجمن ایمان مشعر در کوم برگزار شد ، اظهار داشت: ما می خواهیم دولتی برای مظلومین اطراف the world ما به مستضعفان جهان دسترسی نداریم ، در حالی که رژیم صهیونیستی در بسیاری از کشورهای جهان شعارهایی را برای مردم ایجاد کرده و خود را به عنوان جدیدترین و مدرن ترین کشور و حتی یک دستیار مظلوم معرفی کرده است.

وی افزود: رسانه شیعه منحصر به فرد ، قدرتمند و جذاب دارای سه ویژگی است: هیئت رسانه ای است که هویت ما به آن تعلق دارد ، رسانه عقلانی عقلانی است ، عشق معرفتی و کار جواره ای است. در این رسانه ، سخنران با تمجید از نشاط و احساسات و ساختار هیئت ، مسئولیت غذای معنوی و بصیرت را به مخاطب می دهد.

این کارشناس رسانه ، رسانه ها را از نظر مخاطب تقسیم کرد و خاطرنشان کرد: هیئت رسانه ای بسیار فعال است که مخاطب در آن اقدامات مختلفی دارد و به جایی می رسد که هیئت را نیز تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره نباید ابزاری برای رسانه ها باشد ، ادامه داد: هیئت مدیره یک رسانه واقعی و غیر قابل تعویض است و سایر رسانه ها باید مکمل هیئت مدیره باشند ، نه مخالفت و سر و صدا در هیئت مدیره ، ما باید از رسانه ها برای انعکاس و استفاده استفاده کنیم. تقویت هیئت مدیره و ارائه هیئت از راه دور به مخاطبان ، اما اصول هیئت مدیره نباید زیر سال برود و مخاطبان نباید حضور هیئت مدیره را در مراسم هیئت مدیره احساس کنند.

بیشتر بخوانید  ستاره سابق بارسلونا بازداشت شد

حسینی با تأکید بر اینکه هیئت باید مشکلات را حل کند ، اظهار داشت: این هیئت باید در قلب ملت حضور داشته باشد و فقط مردم نیستند که با هیئت رفتار می کنند ، مداح می تواند بدون دلیل در بین مردم باشد و از ال آل تعریف کند -بایت “

وی به تأثیر رسانه در دنیای مدرن اشاره کرد و گفت: ما به رسانه احتیاج داریم و بدون رسانه نمی توانیم هیئت امنای و مدرسه خود را نمایندگی کنیم.

حسینی این هیئت را نماد قانون و نظم خواند و اظهار داشت: هیئت ها بیشترین نظارت را از نظر رویه های بهداشتی دارند اما بسیاری از آنها مورد تهمت قرار گرفته اند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید