مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سیاست بین المللی فجر 40 به تئاتر ملل توجه خواهد کرد / تمرکز بر روی شرکت ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



حسین آستانه مسافر دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر “فجر” برای دعوت از این دوره از جشنواره در گزارشگر بیشتر وی گفت: بیشتر بخشهای دعوتنامه جشنواره اعلام شده و چندین قسمت باقی مانده است ، مانند قسمت عکس و پوستر ، که پس از تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره نیز اعلام می شود.

وی درباره تغییرات دعوت به جشنواره چهلم نسبت به دوره سی و نهم توضیح داد: برخی از بخشهای غیرضروری که در دوره قبل ظرفیت محدودی داشتند ، مانند “بخش تئاتر” از نظر جسمی»حذف کرده و به برگه” Other “بروید سلام اعدام »منتقل شد.

آستانه مسافر در مورد وضعیت و خط مشی مورد نظر وی در خصوص بخش بین المللی جشنواره چهلم با توجه به اینکه سی و نهمین دوره جشنواره بدون بخش بین المللی و در داخل برگزار شد ، تأکید کرد: “سیاست ما در بخش بین المللی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر” تئاتر ملل است. تلاش برای مشاوره با کشورهای مختلف ، به ویژه شرکت های تئاتر برجسته جهان ، به دو شکل آغاز شد: حضور فیزیکی و اجرای کار یا حضور مجازی و توزیع آثار برجسته آنها. شان بودن.

دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر یادآور شد: اکثر گروه ها و شرکت های تئاتر بین المللی در 2 سال گذشته تولید جدیدی نداشته اند ، بنابراین با کسانی که تولید جدید دارند مشورت می کنیم و کار آنها مطابق با شرایط فرهنگی ما است ، برای حضور در جشنواره و کسانی که تأثیر جدیدی در تولیدات و آثار خود از گذشته ندارند پخش جشنواره را از طریق فضای مجازی امن کنید.

بیشتر بخوانید  گاری آبادی: در زمینه دانش هسته ای ، سرعت دیگران را کم نمی کنیم

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در وهله اول با گروه ها و شرکت های برجسته ای که در دوره های قبلی جشنواره حضور داشته و با شرایط جشنواره آشنا هستند مشورت کرده ایم ، گفت: در بخش بین المللی چهلم جشنواره ، اینها که فرهنگ مشترکی با ایران در منطقه ایران بزرگ دارند و برای ارائه حضوری یا در عمل در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با آنها مشورت می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *