مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سکه 1 میلیون تومان ارزان شد/ گرمی طلای 18 عیار چند است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش یک میلیون تومانی قیمت سکه در هفته گذشته خبر داد و گفت: در هفته گذشته افت قیمت مشاهده شد. انواع سکه ها.» سکه و طلا در سال جاری رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده اند و انتظار می رود روند نزولی ادامه یابد.

محمد کشتی آرای اظهار کرد: در آخرین معاملات روز گذشته قیمت جهانی نفت به یک هزار و 763 دلار رسید که نسبت به ابتدای هفته 42 دلار کاهش داشته است. از ابتدای هفته با توجه به پیشرفت مثبت مذاکرات برجام، نرخ ارز روند کاهشی را آغاز کرد و روز گذشته به 29 هزار تومان کاهش یافت. این دو عامل (کاهش نرخ ارز و ارزش جهانی طلا) منجر به کاهش قیمت سکه و طلا شد.

وی افزود: سکه طرح قدیم یک میلیون تومان، سکه طرح جدید 900 هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه 400 هزار تومان و سکه یک گرمی 100 هزار تومان کاهش یافت.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هر مثقال طلای مذاب 295 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار 67 هزار تومان و طلای 24 عیار 90 هزار تومان بود.

به گفته این مقام صنفی، حباب سکه در هفته جاری به دلیل کاهش تقاضا و فروشندگان و عدم تقاضای خرید در بازار 200 هزار تومان کاهش یافت، اما حباب سکه همچنان حدود 1.2 میلیون تومان است.

کیستی آرای گفت: کاهش 810 تومانی نرخ ارز و افت 42 دلاری قیمت جهانی طلا منجر به افت قیمت انواع سکه و طلا در بازار شد.

بیشتر بخوانید  نتیجه کشتی حسن یزدانی امروز صبح ۱۴۰۱

وی تصریح کرد: شرایط موجود به گونه ای است که با توجه به افت قیمت ها تعداد خریداران در بازار به شدت کاهش یافته، معاملات کاهش یافته، تقاضا نیز کاهش یافته، اما عرضه افزایش یافته و این امر به کاهش بیشتر کمک کرده است. . قیمت.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به پیشرفت مثبت مذاکرات برجام پیش بینی می شود کاهش قیمت ها در یکی دو دوره در هفته آینده ادامه داشته باشد.

اداره پست سکه یک میلیون تومان ارزان شد/ یک گرم طلای 18 عیار چقدر قیمت دارد؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>پست سکه یک میلیون تومان ارزان شد/ گرم طلای 18 عیار چند است؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *