مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سکه امامی گران شد | آخرین قیمت سکه امامی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: امروز با افزایش قیمت دلار قیمت طلا و سکه افزایش یافته است. معامله گران بازار طلا و سکه در روزهای گذشته خوش بینانه منتظر کاهش قیمت در بازار فلز زرد بودند.

به شیوه سنتی، اخبار سیاسی مساعد و گسترش روابط با سایر کشورها باعث کاهش حرکت قیمت ها در بازارهای مالی می شود. از این رو فعالان بازار طلا و سکه منتظر حضور پادشاه عمان بودند تا در این روز خریدهای شیرینی انجام دهند. اما خروج زودهنگام شاه از تهران به کشور خود و نبود هیچ علامتی از سفر مذکور که ممکن بود بازار را تحریک کند، موجب شگفتی تجار و افزایش قیمت طلا و سکه شد.

به نظر می رسد اعتماد بازار به رویدادهای سیاسی از بین رفته است. امروز برخلاف پنج روز گذشته که معامله گران در فاز محتاطانه بودند و تعداد فروشندگان بیشتر از خریدار در بازار بود، امروز خریدار زیاد و فروشنده کم بود. فعالان بازار برای جبران فرصت های از دست رفته چند روز گذشته و کنار نماندن از بازار تلاش می کردند خرید کنند.

اهمیت ماه های آینده برای بازارهای مالی

در این خصوص عبدالله مشکانی تحلیلگر اقتصادی با اشاره به اینکه بازار طلا و سکه مستقیماً از قیمت دلار تبعیت می کند، به تجارت نیوز گفت: با بررسی روند قیمت دلار، مسیر قیمت طلا و سکه تبدیل می شود. روشن است.” . این در حالی است که بازارهای مذکور در ماه های گذشته از همگرایی متقابل بالایی برخوردار بودند.

بیشتر بخوانید  ابراهیم رئیسی با چراغ خاموش حرکت می کند

وی با اشاره به اینکه قیمت طلا و سکه متاثر از اتفاقات سیاسی اخیر نیست، خاطرنشان کرد: دلار به این بازارها خط می دهد. من معتقدم که تأثیر رویدادهای سیاسی قابل پیش بینی نیست و تا زمانی که تکلیف توافق و تفاهم روشن نشود، بازارها نمی توانند حرکت کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *