مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سکانس لو رفته از علی شادمان در سریال یاغی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

شورشی جدی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سینمای خانگی فیلیم ساخته شده است. محمد مدیر کارت شورشی جدی و فیلمنامه او توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان نمک نوشته شده است. شورشی جدی در 19 مه 1401 نمایش داده شد. این مجموعه مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.

سکانس علی شادمان در سریال جگی لو رفت

در ادامه این مطلب نگاهی به سکانس حساس پشت صحنه سریال جگی با بازی علی شادمان در نقش جاوید داشته باشید.

پایان سریال شورشی فاش شد

پس از شنای پروانه ها، ساخته محمد کارت در سال 2009، یاغی آخرین اثر اوست که با آن روبرو هستیم. محمد کارت که شورشی را از متن کتاب سالتو تفسیر می کند، تغییراتی در داستان ایجاد کرده است که از جمله آنها می توان به تغییر نام شخصیت های سالتو اشاره کرد!

در سریال جگی نام نادر به باخمن که عشق یک کشتی قدیمی است تغییر می کند و به بهانه ورود او به زندگی ابدی، اتفاقات مرموز-جنایی برای یافتن کشتی گیر توانا وارد جریان داستان می شود.

طلا مافیای مواد مخدر است

سیاوش سالتو نیز جاوید گنجی است و طلا رویا همسر بچمن خان است. حالا شایعه شده که بهمن طلا و برادرش مافیای مواد مخدر هستند و بهمن جلوتر نمی رود.

بیشتر بخوانید  پیام تسلیت مدیر عامل شرکت مس به مناسبت شهادت هموطنان در حرم شاهچراغ

محمد کارت، کارگردان سریال جگی

محمد کارت (زاده ۱۵ فروردین ۱۳۶۵ در شیراز) کارگردان ایرانی است. محمد کارت از سال 1379 فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر آغاز کرد و فارغ التحصیل از فرهنگستان هنرهای نمایشی، فارغ التحصیل کارگردانی سینما و عضویت دائمی خانه فیلم ایران است.

آخرین جوایز جشنواره او سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم برای فیلم «شنای پروانه» و برنده سیمرغ بلورین برای فیلم سینمایی «بچه خوار» است.

محمد کارت، همسر آبان عسگری، شناگری پروانه ای شکل است که به تازگی در فیلم همسرش بازی کرده است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *