سپیده کرامتی؛ همسر کلارنس سیدورف کیست؟ + عکس


روز جدید، روابط خوب کلارنس سیدورف با ایرانیان و سفر وی به ایران در نوامبر 2009 باعث شد تا رسانه ها متوجه شوند دلیل این رابطه چیزی جز ازدواج با یک زن ایرانی به نام صوفیه یا سپیده کرامتی نیست.
نکات جالبی در مورد زندگی شخصی سیدورف و رابطه او با سپیده کرامتی وجود دارد.
اگر در گوگل همسر کلارنس سیدورف را جستجو کنید ، متوجه می شوید که موتور جستجو هنوز نام “لوویانا” را به عنوان همسر ستاره سابق تیم ملی هلند و تیم های رئال مادرید ، میلان و اینتر درج می کند. جالب اینجاست که حتی برخی از رسانه های خارجی که پیشگام اخبار پاپاراتزی بودند از جدایی کلارنس از لوویانا گزارشی ندادند و بنابراین هیچ خبری از این ستاره قدیمی فوتبال مرتبط با سپیده کرامتی وجود ندارد ، در حالی که به نظر می رسد دو سال است که این زوج با هم هستند.
کرامتی را جدا کنید

لوئیزیانا ؛ همسر برزیلی

کلارنس سیدورف اولین همسر برزیلی است. در حالی که در میلان بود ، کلارنس با لوویانا ملاقات کرد و صاحب چهار فرزند (یک پسر و سه دختر) شد. لوویانا صاحب یک رستوران معروف به نام “Fingers” در میلان است. به نظر می رسد او در سکوت خبری از کلارنس جدا شده است ، زیرا هیچ اثری از وی در صفحه اینستاگرام سیدورف دیده نمی شود. به طور کلی ، او از زندگی قبلی خود فاصله دارد و حتی به فرزندان خود نیز خیلی نزدیک نیست.

اما سپیده کرامتی ، همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟

کلارنس 45 ساله چند سال پیش با سپیده با نام مستعار سوفیا آشنا شد ، زنی که در کانادا زندگی می کند و همچنین به میلان و دبی سفر می کند. برخی منابع می گویند که او دانشجوی الکترونیک است و برخی منابع می گویند رشته تحصیلی وی تجارت است. در حساب اینستاگرام خود ، ایرانی خود را سفیر جهانی اسکاویا و سفیر حسن نیت بنیاد هرزور معرفی کرد.
کلارنس تا دو ماه پیش عکسی از سپیده را در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمی کرد ، اما اکنون او نه تنها عکسی با این زن ایرانی در اینستاگرام خود دارد ، بلکه آنها همیشه در مراسم مختلف با هم هستند. سپیده کرامتی همچنین دو فرزند به نام نیما و دیاکو از ازدواج قبلی خود دارد.

بیشتر بخوانید  مرکل: وضعیت در مناطق سیل زده وحشتناک است

دیدگاهتان را بنویسید