مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سپرده‌گذاری مرکزی مجمع الکترونیک ۵ ناشر را برگزار کرد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



در شهریور و مهرماه سال جاری مجمع سهامداران 5 شرکت حاضر در بازار سرمایه از طریق درگاه یکپارچه مجامع الکترونیکی «دیما» سازمان ثبت مرکزی به صورت الکترونیکی برگزار شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مجامع شرکت های «دکتر عبیدی، ساختمان اصفهان، افق کوروش، سرمایه گذاری بوعلی و سرمایه گذاری و توسعه خوزستان» با دستور کار «تصویب گزارش های مالی، انتخاب اعضای هیئت مدیره، افزایش سرمایه و…» در ماه گذشته توسط سپرده گذاری مرکزی الکترونیکی برای سهامداران نگهداری شد.

یک پورتال یکپارچه از مدارهای الکترونیکی در یک نگاه

در این گزارش می‌افزاید: پورتال یکپارچه مجامع الکترونیکی «دیما» برای دسترسی آسان همه سهامداران به مجامع شرکت‌های بورسی به صورت الکترونیکی تهیه و در سازمان اوراق بهادار به ثبت رسیده است و این سامانه از فناوری‌های روز، بدون محدودیت استفاده می‌کند. موقعیت های جغرافیایی به سهامداران اجازه می دهد در یک محیط امن نگهداری کنند.

مزایای سیستم “DIMA”.

لازم به ذکر است استفاده از بستر سجام برای احراز هویت سهامداران، شفافیت بالا از طریق رای گیری الکترونیکی، امکان حضور مراجع نظارتی در مجامع به روش الکترونیکی، حضور همزمان سهامداران در چندین مجامع، امکان پرسش و پاسخ بین سهامداران و هیئت مدیره مجمع و وجود تالار گفتگو برای تعامل بین سهامداران از مزایای سامانه دیما است.

لازم به ذکر است: برای حضور در مجمع الکترونیکی سهامداران باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شده تا دسترسی به مجمع فعال شود.

روابط عمومی صمت

بیشتر بخوانید  زیباترین پیام های تبریک ماهگرد نوزاد دختر و پسر + عکس نوشته

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *