سپاه متعهد است که به رفع چالش آب کشور کمک کند


فرمانده کل سپاه از عزم جدی این نهاد برای کمک به رفع چالش آب کشور خبر داد و گفت: دانشگاه امام حسین (ع) گامی ارزشمند در زمینه مقابله با کمبود آب و کم آبی برداشته است ، این یک موفقیت بزرگ در روزهای آینده است. ارائه خواهد شد

به گزارش ایسنا ، به نقل از سپه نیوز؛ سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در دیدار فرماندهان استانی سپاه در ستاد کل سپاه ، ملت را ملت نمونه ای توصیف کرد که می تواند جامعه ای مدرن ، پیشرفته و مستقل مبتنی بر دین بسازد. و اخلاق. ارزشها. ، توصیف شده به عنوان ایمن و مطمئن: هدف دشمن جلوگیری از تولید مثل نسل انقلاب اسلامی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه چالش ها و موانعی که دشمن علیه نظام اسلامی ما در برابر هر نظامی در جهان ایجاد کرده است ، فروپاشیده خواهد شد ، گفت: به لطف خدا ، توطئه های دشمن در این چهار دهه باعث تقویت جمهوری اسلامی شده است. این بود و هرچه دشمن بیشتر بایستد ، استخوانهای این سیستم و جامعه قویتر می شوند.

وی گفت: امروزه ما از دو پدیده عود بیماری کرونر قلب و از دست دادن آب بدن به طور همزمان رنج می بریم. – در مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب ، که در مرحله پنجم بخشی از کشور ما را تحت تأثیر قرار داده است. “با وعده های حجم واکسیناسیون ، به لطف خدا ، در آینده نزدیک شاهد تحرک بزرگی در واکسیناسیون افراد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید  شهادت ۲ مامور فرماندهی انتظامی شهرستان تفتان

فرمانده کل سپاه در حاشیه این نشست با بیان اینکه پدیده خشکسالی و کمبود آب مشکلی است که امروز زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است ، گفت: کنفرانس امروز برای ایجاد نقطه شروع جدید برای فرماندهان سپاه استان ها و پاسداران و بسییدیان انقلابی در ادامه طرح شهید سلیمانی ، مشارکت جدی در واکسیناسیون تاج گذاری و همچنین بسیج ظرفیت های تأمین آب برای مناطق کم آب و ایجاد عزم ملی در بسیج امکانات و ظرفیت های سپاه برای حل مشکل کمبود آب. برگزار شد.

سرلشکر سلامی از ورود سپاه برای کمک به رفع چالش آب کشور خبر داد و گفت: دانشگاه امام حسین (ع) اقدام ارزنده ای برای رفع مشکل کمبود آب و کم آبی انجام داده است که طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وی همچنین از ارائه ظرفیت به بیمارستان های سپاه برای کمک به مردم ، به ویژه در شهرهایی که وضعیت قرمز دارند ، خبر داد و گفت: امروز نیروهای زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان دو بیمارستان سیار برای بیمارستان های ثابت و تأمین آب در مناطق مختلف ایجاد کردند. مناطق. “چتر حفاظتی خود را گسترش دهید ؛ نیروی دریایی سپاه همچنین یک بیمارستان سیار در استان هرمزگان را به همراه بیمارستانهای ثابت گسترش خواهد داد. در سایر مناطق کشور ، اراده قوی برای مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب و حمایت از وزارت بهداشت و دانشگاه های پزشکی وجود دارد. .

فرمانده سپاه ادامه خدمات به افراد مستضعف و کم درآمد را از دیگر محورهای این نشست دانست و تأکید کرد: هدف اصلی و هدف بزرگ ما داشتن یک ایران امن ، امن ، مرفه و مرفه به هموطنان عزیز است. در امنیت صلح و آسایش زندگی. “متاسفم.

بیشتر بخوانید  اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

جنرال سلامی امنیت و آسایش را مفاهیمی به هم پیوند داد و بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قابلیت های عظیم خود ، همه این امکانات را در اختیار دولت جدید قرار می دهد و همچنان به دولت های قبلی کمک می کند ، بنابراین یاری خدا راهی برای غلبه بر مشکلات و هدیه است. برای مردم عزیز ما که همیشه باعث افتخار ایران اسلامی در صحنه های بزرگ در برابر دشمنان شده اند. بودن.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید