سپاهان 4 – صنعت نفت یک / سپاهانی ها امتیاز از دست نمی دهند



دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت با برتری شاگردان محرم نویدکی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا ، دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز (شنبه) از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار با برتری چهار بر یک شاگردان نویدکی به پایان رسید. .

در دقیقه 5 سوروس رفیع دریبل زد و مرکز شد به شهبازاده رسید و ضربه او وارد دروازه صنعت نفت شد تا تیم سپاهان یک گل زودهنگام به ثمر برساند.

در دقیقه 36 نفوذ حسینی به قلب دفاع صنعت نفت و پاس سجاد شهبازاده به او باعث شد حسینی با گروسیان و ضربه او یکی یکی وارد دروازه صنعت نفت شود و اختلاف به دو گل برسد.

بعد از این دو گل ، فشار شاگردان پورموسوی برای جبران یک گل روی دروازه سپاهانی افزایش یافت ، اما آنها تا پایان نیمه اول موفق نبودند.

در آغاز نیمه دوم حملات نفتی ها ادامه داشت تا اینکه دقیقه 71 رضا خالقی فر توپ را از رقابت مهدی ، مدافع سپاهانی ها گرفت و “یک بر یک” را به پیروزی رساند. دروازه سپاهانی ها را باز کند و اختلاف را یک گل کند.

سپاهان پس از این گل درب نفتی ها را تحت فشار قرار داد و در موقعیت فرزین گروسیان مانع از گلزنی سپاهان شد.

در دقیقه 83 ارسال دانیل اسماعیلی فر به سجاد شهبازاده و ضربه او وارد دروازه صنعت نفت شد تا تیم سپاهان بتواند گل سوم را به ثمر برساند.

این مسابقه با همان نتیجه به پایان رسید ، بنابراین سپاهانی 56 امتیاز کسب کرد و در کورس قهرمانی باقی ماند. از طرف دیگر ، با وجود این شکست ، نفتی ها با 33 امتیاز مقام دهم جدول را حفظ کردند.

بیشتر بخوانید  ورود موج جدید اومیکرون در اسفند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید