سپاهان و پرسپولیس در ایستگاه مربی استقلال / تقابل مجیدی و فکری – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر همزمان با 8 مسابقه که ذوب آهن و نساجی در اصفهان به مصاف هم می روند ، برگزار می شود. استقلال میزبان نفت مسجد سلیمان ، سایپا میزبان گل گهر سیرجان ، آلومینیوم میزبان تراکتور خواهد بود ، صنعت نفت و مس در آبادان برگزار می شود ، مهندسی مکانیک میزبان پرسپولیس ، پدیده و سپاهان در مشهد و پیکان میزبان فولاد هستند.

مس – صنعت روغن؛ بازی تشریفاتی

این هفته شاهد یک بازی کاملا تشریفاتی هستیم که نتیجه این بازی در پایین و بالای جدول هیچ تاثیری ندارد. صنعت نفت – مس رفسنجان مقابل هم بازی می کند ، در حالی که نتیجه این بازی سرنوشت هیچ یک از این دو تیم یا تیم دیگری در بالا و پایین جدول تأثیر زیادی نخواهد داشت و می توان گفت این بازی کم اهمیت ترین بازی روز.

سپاهان منتظر لغزش است

محرم نوید کیا سرمربی سپاهان و تیمش امشب در مشهد به مصاف پدیده می روند. سپاهانی ها که 2 امتیاز از تیم برتر عقب هستند ، محکوم به پیروزی در این بازی هستند و از طرف دیگر انتظار دارند پرسپولیس در تبریز لغزش کنند.

مهمترین ویژگی این بازی تقابل مربیان جوان و اولین کار هر دو تیم است. نوید کیا و رحمتی اولین تجربه مربیگری خود را دارند و در طول فصل که شاهد سفرهای زیادی روی نیمکت تیم بودیم ، این دو مربی با نتایج خوب از معدود مربیانی هستند که از ابتدا تا انتهای فصل در تیم خود بودند و تغییر نکرد سپاهان با 56 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان جدی قهرمانی است و پدیده با 37 امتیاز در مکان هفتم قرار دارد و این تیم همچنین نگاهی به کسب سهمیه آسیا دارد.

بیشتر بخوانید  شکسته شدن باند سرقت موتورسیکلت در بوشهر

دوئل در پایین جدول بقا

دیدار ذوب آهن و نساجی را می توان مهمترین بازیهای هفته دانست؛ دو تیم که در معرض سقوط به لیگ یک قرار دارند و هر کدام منتظر امتیازات کامل این بازی هستند تا این خطر را کاهش دهند.

ذوب آهن هفته گذشته عالی عمل کرد و نفت را در مسجدسلیمان شکست داد و به دلیل شکست سایپا کمی از خطر دور بود اما هنوز خطر سقوط وجود دارد. شرایط نساجی 2 امتیاز بهتر از ذوب آهن است. آنها هفته گذشته تیم خوب پدیده را شکست دادند تا به آرامش نسبی برسند و امیدوارند در صورت پیروزی مقابل ذوب آهن بقای خود را تضمین کنند.

انگیزه های مختلف گل گهر و سایپا

گوهر و سایپا در حالی به مصاف یکدیگر می روند که تیم سیرجانی برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کند و تیم تهران به دنبال آخرین امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر است.

بعد از خودروسازی که سقوط وی قطعی شد ، سایپا بیشترین خطر را در معرض خطر قرار داده و ممکن است این بازی آخرین امید این تیم برای بقا باشد. شکست امشب برای سایپا بسیار پرهزینه خواهد بود و حتی ممکن است سقوط تیم را رقم بزند.

استاد و دانشجو برای کسب سهمیه با هم رقابت می کنند

آلومینیوم بعد از دو شکست متوالی مقابل گل گهر و پرسپولیس شانس کمتری برای کسب سهمیه آسیا دارد اما این شانس از دست نمی رود. شاگردان علیرضا منصوریان در آلومینیوم باید در مقابل تراکتور به پیروزی برسند تا دو یا سه هفته قبل از پایان مسابقه یک بار دیگر این شانس را افزایش دهند. تراکتورسازی که پس از انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی خوب عمل کرد ، اکنون در رده پنجم جدول قرار دارد و ممکن است شانس خوبی برای کسب سهمیه آسیا داشته باشد.

بیشتر بخوانید  تعطیلی موزه ای در تهران به دلیل آلودگی هوا

برخورد تیم بالا و پایین جدول

تیم برتر پرسپولیس امشب میهمان تیم افتاده است و در انتهای جدول مهندسی قرار دارد. مهم نیست که امتیازات در این بازی ماشین مهم است و آنها این مسابقه را فقط یک بازی معتبر می دانند ، برای امتیازات قرمز این بازی حیاتی هستند زیرا پیروزی می تواند آنها را یک قدم به قهرمانی نزدیک کند و در غیر این صورت آنها این فرصت را به تیم سپاهان.

پرسپولیس بهترین خط دفاعی و مهندسی مکانیک ضعیف ترین خط دفاعی مسابقات را دارد و سبزها با 17 شکست شکست خورده ترین تیم فصل هستند در حالی که پرسپولیس در این فصل فقط یک بار متحمل شکست شده است. علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال تولید خودرو را بر عهده دارد.

تقابل فولادی با پیکان

فولاد یکی از تیم هایی است که در هفته های اخیر به اوج خود رسیده و توانسته است به رده چهارم جدول بازگردد ، بنابراین در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی ، شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیا دارد. در همین حال ، پیکان نیز با کسب 36 امتیاز قصد کسب سهمیه را دارد و این انگیزه هر دو تیم را افزایش می دهد. نکونام و تارتار از جمله مربیانی هستند که تیمی را هدایت می کنند که امروز از ابتدا تا انتهای فصل روی نیمکت می نشیند و با تیم های خود نتایج خوبی کسب کرده است.

استقلال – روغن ؛ در میان حساسیت به دلیل مربیان

محمود فکری که در نیم فصل هدایت استقلال را بر عهده داشت امروز باید مقابل این تیم نیمکت نشین شود و با فرهاد مجیدی رقابت کند. این بازی برای هر دو تیم خصوصاً برای نفت مسجدسلیمان بسیار مهم است اما حساسیت این بازی قطعاً تحت تأثیر حساسیت و تقابل فکری مجیدی است.

بیشتر بخوانید  رونالدو بهترین بازیکن ماه "Globe Soccer" است

نفت مسجد سلیمان احتمالاً هنوز روی کاغذ باقی خواهد ماند اما کسب حتی یک امتیاز در این بازی آنها را از نگرانی برای زنده ماندن تا پایان فصل خلاص می کند و این می تواند انگیزه خاصی به بازیکنان این تیم بدهد.

برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه ، 29 ژوئیه 1400

استیل اصفهان – منسوجات مازندران
تیم داوری
علیرضا فغانی – محمدرضا منصوری – محمد راهی – روح الله شریفی ، رئیس: حیدر شکور

استقلال تهران – نفت مسجد سلیمان
تیم داوری
محمد حسین ترابیان – حسن انتصاری – محمد صالح عرب آبادی – سعید رحیمی مقدم ، رئیس: علیرضا یزدانی

گل گوهر سیرجان – سایپا تهران
تیم داوری
حسن اکرمی – سعید علی نژادیان – فرهاد فرهادپور – ابوالفضل گرجی ، سرپرست: مسعود مرادی

تراکتور آلومینیوم اراک – تبریز
تیم داوری
علی صفایی – امید افهمی – علی الفتی – کمیل گلامی ، رهبر: محمدرضا فلاح

صنعت نفت آبادان – عسل رفسنجان
تیم داوری
علیرضا حیدرپناه – علیرضا طاهرخانی – حسین سلیمانی – ابوالفضل دوستی ، رئیس: بهرام مهرپیما

مهندسی مکانیک تبریز – تخت جمشید
تیم داوری
مهدی سید علی – سید یعقوب خوجتی – حمیدرضا افشون – رضوان سرشار ، رهبر: نادر جعفری

پدیده مشهد – فولاد مبارکه سپاهان
تیم داوری
رضا آدل – تورایی آیواز محمدی – رامین بابائی – محمد بیکر پورباغر ، رئیس: علی خسروی

پیکان تهران – فولاد خوزستان
تیم داوری
جواد رحیم زاده – محمد رسول زورقی – حامد صفایی – امیر سامان سلطانی ، سرپرست: محسن ترکی

همه مسابقات امشب به طور همزمان از ساعت 21:15 آغاز می شوند

دیدگاهتان را بنویسید