سو ab استفاده ابزاری آمریکایی از مسلمانان برای منافع سیاسی



واقعیت این است که “اسلام هراسی” از ابتدای قرن بیست و یکم گاه به گاه رخ داده است و احزاب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا از مسلمانان به عنوان وسیله ای برای کسب آرا political سیاسی سو ab استفاده می کنند.

طبق تحقیقات محققان آمریکایی ، مسلمانان برای اولین بار در اوایل قرن چهاردهم به آمریکای شمالی آمدند. در دوره استعمار در آمریکای شمالی و قبل از تأسیس ایالات متحده ، 10 تا 15 درصد برده هایی که از آفریقا به آمریکای شمالی قاچاق شده بودند ، مسلمان بودند.

مردم عادی که توسط بنیانگذاران ایالات متحده طراحی شده اند ، از آزادی مذهب بهره مند می شوند و حتی توماس جفرسون که نویسنده اعلامیه استقلال است و به عنوان سومین رئیس جمهور ایالات متحده خدمت کرده ، یک نسخه از قرآن دارد.

با این حال ، پیروی از اعتقادات مذهبی خود برای آن غلامان مسلمان آمریکایی که خانه های خود را ترک کرده اند دشوار است و بیشتر این افراد در نهایت مجبور به پذیرش مسیحیت می شوند ، در حالی که تعداد کمی از مسلمانان هستند که بتوانند مخفیانه فعالیت های مربوط به عقاید مذهبی خود را انجام دهند در اسلام و پوشیدن لباس های سنتی و نگهداری نام اصلی آنها ، زیرا اگر هیچ رابطه پنهانی با اعتقادات مذهبی آنها وجود نداشته باشد ، آنها ممکن است به سرنوشت تبعیض نژادپرستانه روبرو شوند و با شکنجه روبرو شوند.

از زمان تصویب قانون ملیت و مهاجرت در سال 1965 ، بیش از 1.1 میلیون مهاجر تازه تغییر یافته قبل از پایان قرن بیستم به ایالات متحده آمدند. بسیاری از این مهاجران ، محققان ، پزشکان و مهندسان با تخصص و مهارت های حرفه ای هستند که ورود آنها به تدریج موقعیت مسلمانان را در جامعه آمریکا بهبود می بخشد ، اما عوامل ژئوپلیتیک در این دوره از تاریخ ، به ویژه روابط ایالات متحده و خاورمیانه ، به طور جدی نگرش ها را تحت تأثیر قرار داده است. و نگرش جامعه آمریكا نسبت به مسلمانان.

بیشتر بخوانید  مادر و پسری که تبدیل به پدر و دختر شدند! | تغییر جنسیت همزمان مادر و پسر +تصویر

جنگ شش روزه در خاورمیانه در سال 1967 ، بحران نفت در دهه 1970 ، انقلاب اسلامی ایران و گروگانگیری در تهران احساسات منفی نسبت به مسلمانان در ایالات متحده را تشدید کرد. به طور خلاصه ، مسلمانان در ایالات متحده همیشه مورد سو groups ظن سایر اقوام بوده و به عنوان اتباع خارجی بی اعتماد به نظر می رسیدند.

حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 را می توان ظن بزرگ جامعه مسلمانان در ایالات متحده توصیف کرد. در آن زمان ، در بین مسلمانان در ایالات متحده این بحث وجود داشت که آیا مسلمانان آمریکایی می توانند شهروندان برابر محسوب شوند؟

طبق FBI ، جنایات نفرت و تعصب نژادی علیه مسلمانان در ایالات متحده در سال 2001 1600 درصد افزایش یافته است.

تخمین زده می شود که تا سال 2040 ، جمعیت مسلمانان جایگزین یهودیان به عنوان دومین گروه بزرگ مذهبی در ایالات متحده شود و جمعیت مسلمانان تا سال 2050 به 8.1 میلیون نفر برسد.

با توجه به این تغییر مداوم ، هر دو حزب دموکرات آمریکایی و جمهوری خواه از گروه های مسلمان به عنوان ابزاری برای مبارزه سیاسی خود سو استفاده می کنند. طبق نظر حزب دموکرات آمریكا ، رشد جامعه مسلمانان در این كشور منبع مهم آرای لازم برای پیروزی دموكراتها است.

نکته قابل توجه این است که در سال های اخیر ، بسیاری از دموکرات های مسلمان با حضور سه دموکرات مسلمان در مجلس نمایندگان ایالات متحده به عضویت کنگره انتخاب شده اند که دو نفر از آنها زن هستند.

اگرچه مسلمانان بر سیاست آمریکا تأثیر می گذارند ، اما آنها همچنان با انواع سو susp ظن ها و تبعیض ها روبرو هستند. آندره کارسون ، نماینده ایندیانا ، عضو مسلمان کنگره ، یکی از مسلمانانی است که توسط سایر قانونگذاران مورد بازجویی علنی قرار گرفته و دست به اقدامات تحریک آمیز زده است که وی را مجبور کرده است تا با محکومیت علنی شرع از وفاداری خود به “اثبات آمریکا” صرف نظر کند.

بیشتر بخوانید  پاسخ «چگونگی و چرایی»ها، در روزنامه‌نگاری تحلیلی پیدا می‌شود نه در گوش

محققی که به مدت 20 سال روی احساسات ضد مسلمان در جامعه آمریکا مطالعه کرده است نتیجه گرفت که اسلام هراسی در زمان انتخابات جمهوری خواهان به اوج خود رسیده و دموکرات ها اغلب در آستانه شروع جنگ آمریکا هستند.

۳۱۱۳۱۱

دیدگاهتان را بنویسید