سو Abاستفاده از مجریان پیشکسوت تلویزیون



مسعود روشن پژوه ، مجری سابق تلویزیون که اخیراً در برنامه “صباهنگ مثبت” رادیو صبا حضور پیدا کرده است ، توصیف استفاده از بازیگران و فوتبالیست ها در تلویزیون به عنوان مجری و انزوای متعاقب آن پیشکسوتان برجسته است: “دلیل وام گرفتن از موفقیت را نمی بخشم برخی از هنرمندان و فوتبالیست ها و حضور آنها در تلویزیون به دلیل شهرت آنها. ”

مسعود روشن پژوه ، مجری پیشکسوت رادیو و تلویزیون که به مدت 12 سال برنامه ای به نام مسابقه ماهالا را میزبانی کرده است ، اخیراً با اجرای رادیو از تلویزیون فاصله گرفت. مجری برنامه درباره تجربه اجرا در رادیو به ایسنا گفت: “رادیو مکان مناسبی برای بسیاری از فعالیت هایی است که ممکن است به شکل کار تلویزیونی نباشد.”

وی با بیان اینکه رادیو فاقد منابع بصری است ، گفت: “هنگام اجرای برنامه در رادیو ، باید منابع بصری را در گفتار و عملکرد خود در نظر بگیرید.”

به گفته مجری ، اجرای در رادیو به انرژی اضافی نیاز دارد که در نهایت فضای جالبی را ایجاد می کند.

روشن پژوه در پاسخ به این سوال که دلیل کاهش حضور وی در تلویزیون چیست؟ وی گفت: “من نمی توانم درمورد اینکه تلویزیون چه سیاستی را دنبال می کند ، اظهار نظر کنم.” وی با بیان اینکه فضای مجازی رقیب تلویزیون شده است و بخشی از کار تلویزیون به فضای مجازی سپرده شده است ، گفت: تلویزیون نمی تواند علیه فضای مجازی برنامه بسازد.

به گفته وی ، بخشی از دلیل اینکه تلویزیون نمی تواند جلوی فضای مجازی برنامه بسازد بازگشت به فضای آزادتری در فضای مجازی است. به گفته مسعود روشن پژوه ، “برخی از مشاغل وجود دارد که صحبت از آنها در فضای مجازی منعی ندارد. از طرف دیگر ، اگر همین سخنان در تلویزیون و جلوی دوربین گفته شود ، این ممنوعیت در مورد آنها اعمال خواهد شد. » بنابراین ، به گفته مجری ، “دلیلی ندارد که علیرغم ممنوعیت های موجود در تلویزیون ، مردم بتوانند بدون سانسور این حرفه ها را در فضای مجازی دنبال کنند. “از آنجا که مخاطب آنچه را که در فضای مجازی ممنوع است دنبال می کند ، فضای مجازی رقیب جدی تلویزیون است.”

بیشتر بخوانید  جزئیات دیدار مقتدی الصدر و سردار قاآنی

این مجری رادیو و تلویزیون با اشاره به گسترش تاجگذاری به عنوان اصلی ترین دلیل تأخیر گفت: “در نتیجه بحث تاج و غیبت کودکان به دلیل فاصله اجتماعی ، ساخت برنامه به حالت تعلیق درآمده است.”

وی که مجری برنامه Sabahang مثبت با موضوع پخش موسیقی درخواستی از رادیو است نیز در پاسخ به این س thatال که به دلیل جایگاه ویژه پخش موسیقی در رادیو ، می توان انرژی مثبت به مردم تزریق کرد. همیشه برای مردم در همه زمینه های موسیقی احساس خوبی داشتم “.

وی در عین حال تأکید کرد: “دور از انتظار نیست که شما فقط بخواهید با پخش موسیقی در رادیو جامعه ای را شاد کنید. “زیرا این یک لذت لحظه ای است.”

روشن پژوه همچنین با اشاره به لزوم ساختن برنامه های طنز در شرایط نامساعد اقتصادی و شیوع ویروس کرونا ، برنامه ها را در این زمینه ضعیف خواند و گفت: در شرایط فعلی که رقبای تلویزیون و رادیو افزایش یافته اند ، برنامه ریزی و برنامه سازی بسیار زیاد شده است. سخت. »

وی با تأکید بر اینکه باید سیاستی اتخاذ شود تا در زمینه تولید نرم افزار از رقبا عقب نمانیم ، با اشاره به مجموعه های طنز گران قیمت ، وی معتقد است که این مجموعه ها عواقب ناخواسته ای دارد و گفت: برخی از این مجموعه ها چنین هستند آنها فضایی ایده آل را به تصویر می کشند که در آن مخاطب این سوال را مشاهده می کند که آیا امکان دارد چنین زندگی کند؟ “

مجری برنامه مسابقه این مجله در پایان با اشاره به اینکه هر رسانه ای به دنبال جذب مخاطب است ، گفت: “من تلویزیون را به دلیل وام گرفتن از موفقیت برخی از هنرمندان و فوتبالیست هایی که آنها را به فضای تلویزیون معرفی کرده اند نمی بخشم.” مجری برنامه ، اگرچه به غیرحرفه ای بودن این حادثه اشاره کرد ، اما این را ظلم به افرادی که سال ها در تلویزیون کار کرده اند ، دانست.

بیشتر بخوانید  چگونه یک شیشه مربای خالی خیانت پیکه به شکیرا را فاش کرد؟ + تصاویر

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید