مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سوژه سوخته گروه‌های معاند پس از دستیابی گرایی به مدال طلای المپیک

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



شبکه‌های معاند این بار پست حذف شده محمدعلی گرایی در سال ۱۳۹۹ در شبکه‌های اجتماعی را دستمایه تبلیغات ضدایرانی خود قرار دادند و آن را نشانه حمایت وی از محکوم به قصاصی عنوان کردند که سال ۱۳۹۷ کارمند حراست شرکت آب منطقه‌ای فارس را با ضربات چاقو به شهادت رسانده بود.

این در حالی است که محمدرضا گرایی پستی منتشر نکرده بود و برادرش محمدعلی در مورد مطلب اخیری که در فضای مجازی با موضوع نوید افکاری، فرد محکوم به قصاص، منتشر و سپس آن را حذف کرده بود اظهار داشت: در جریان اصل پرونده نبودم.

وی ادامه داد: اگر می‌دانستم قتل کرده و محکوم به قصاص است مگر مریض بودم از او حمایت کنم. من اصلا در جریان این پرونده نبودم.

ملی‌پوش کشتی فرنگی در واکنش به موج‌سواری کانال‌های ضدانقلاب روی حرکت او و سوءاستفاده‌ای که از حرکت او شد، تصریح کرد: واقعیتش خودم خیلی تعجب کردم. من کشتی‌گیر تیم ملی هستم و وظیفه من این است که پرچم ایران را بالا ببرم. قرار نیست بیایم کاری کنم که این شبکه‌های معاند بخواهند سوءاستفاده کنند یا از کاری که من کردم طوری برداشت کنند که حرکت من را برعکس نشان دهند. می‌خواهم به مردم کشورم خدمت کنم.

محمد رضا گرایی کشتی گیر شیرازی مدال طلای وزن ۶۷ کیلو گرم پیکارهای کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۱ توکیو را بر گردن آویخت و موجی از شادی در ایران و  شیراز به راه انداخت.

گرایی روز چهارشنبه در فینال وزن ۶۷ کیلو گرم به مصاف پرویز نصیب‌ اف اوکراینی رفت و موفق شد با نتیجه ۹ بر یک  حریف خود را  ضربه فنی  کند و مدال خوش رنگ طلای المپیک را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید  علت جوش پیشانی چیست؟ | راه های درمان جوش

محمدعلی برادر وی نیز در این رقابت ها حاضر بود و با وجود شایستگی ها موفق به کسب مدال نشد. 

والدین محمدرضا گرایی فرنگی‌کار شیرازی نیز چهارشنبه ابراز خوشحالی از شاد شدن ملت ایران از  موفقیت وی در المپیک گفتند: فرزندمان برای سربلندی ایران مثل یک قهرمان جنگید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *