سوریان: مدال المپیک یک افتخار ابدی است / روزهای قبل از المپیک حساس است


گفت حمید سوریانو با یک گزارشگر ورزشی از آژانس فارس در مورد این محموله قاب تکنسین کشتی آزاد و کشتی توکیو در بازی های المپیک توکیو گفت: با توجه به اینکه در المپیک 11 نماینده داریم ، به همین دلیل 4 مربی آزاد و 4 مربی غربی با مربیان ملی به المپیک اعزام می شوند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این س thatال که اعلام شده است شما و رئیس فدراسیون به توکیو اعزام می شوید ، گفت: “بیایید در این المپیک باشیم.” همه چيز کمیته ملی المپیک ما این کار را کردیم و اکنون حضور ما امن است. همانطور که می دانید مبحث کشتی متفاوت است و انتظارات از این رشته زیاد است ، بنابراین همه امکانات باید در دسترس باشد.

وی ادامه داد: “ما در یک روز با 2 وزن مسابقه می دهیم. اگر مسابقه ای باشد ، یعنی دو کشتی گیر ما همزمان با هم رقابت کنند ، یک مربی در جلو و یک مربی در عقب نشسته است ، بنابراین آنجا باید 4 مربی باشند که بتوانند کار خود را انجام دهند. “از طرف دیگر ، برخی دیگر از مبارزان در روستا برای مسابقه روز بعد وزن کم می کنند.

سوریان گفت: این جنگ در شرایط ایده آل به میدان می رود ، زیرا این رشته همیشه به کسب مدال کمک کرده است. شاید الان شرایط سخت شده است ویروس کرونا اینکه همه دنیا در آن شرکت می کنند و تحریم پیامدهای خود را بر روی ورزش دارد ، اما هنوز در انتظار است از کشتی وجود دارد. ما نیز انتظار داریم ، اما هیچ قولی نمی توان داد.

بیشتر بخوانید  20 مرکز نیکوکاری در لرستان افتتاح شد

مالک مدال طلای المپیک لندن اشاره کرده است که کشتی رکوردی نیست که بتوان آن را ثبت کرد که وی پیش بینی کرد ، یادآور شد: بسیاری از افراد در شرایط بهتر کار خود را دنبال می کنند ، اما ما با قله های زیاد ، تاج پادشاهی ما کار سختی داشتیم ، اما می توانم بگویم که تقریباً همه بچه ها در شرایط کاملی هستند.

سوریان در ادامه مصاحبه خود در پاسخ به این سوال که از نظر روانشناسی حضور پیشکسوتان در تمرینات تیم ملی چقدر می تواند موثر باشد ، گفت: چند روز پیش از من س whetherال شد که آیا حضور روانشناس لازم است یا خیر؟ ما تأیید می کنیم که روانشناس در زمان های مختلف در تیم بوده است. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید دعوت از پیشکسوتان است. مطمئناً شغل آنها نیز تحت تأثیر بار روانی قرار دارد حالت خوبه ایناهاش. این کار خوبی بود که فدراسیون مطابق پروتکل ها انجام داد.

فرنگی کار ، عضو سابق تیم ملی کشورمان ، درباره چگونگی اعلام اسامی شرکت کنندگان در بازی های المپیک توسط فدراسیون جهانی و ارزیابی رقبا از حریفان اظهار داشت: همه ورزشکاران با تمام تلاش و آمادگی کامل خود به بازی های المپیک می آیند. کسب مدال و شرکت در این بازی ها یک افتخار ابدی است. فرزندان ما دقیقاً در همان شرایط کار می کنند و انگیزه دارند. فراموش نکنیم که رقابت در المپیک قطعاً دشوار خواهد بود.

سوریان همچنین در مورد وضعیت فرنگیکاران وی یادآور شد: ما در فرنگی 5 سهمیه داریم که هر دو ورزشکار جوان هستند و رقابت بزرگی را تجربه کرده اند. آنها در 8 ماه گذشته وضعیت خوبی داشته اند و کاری که باید انجام شود باید منتظر آن روز مسابقه باشد. روز مسابقه ، اختلاف زمان و آخرین روزهای قبل از المپیک شرایط حساسی است که باید به آنها توجه کنیم.

بیشتر بخوانید  سفیر آمریکا: روابط با عراق تحت‌ تاثیر تغییر دولت‌ها در کاخ سفید نیست

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید