سورپرایز Bossi برای زوج های جوان



به گزارش سلام نو، بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی در سال جاری وام فوری کارزالحسنه برای اشتغال افزایش یافت. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک های مهر و رسالت نشان می دهد که اعتبار آنی ایجاد مشاغل جدید نسبت به سال گذشته پنج برابر و سقف اعتبار چهار برابر افزایش می یابد. برای گرفتن وام فوری اشتغال زایی و تسهیلات کرز الحسنه در بانک هایی غیر از بانک های رسالت و مهر افتتاح حساب نکنیم. مدت بازپرداخت وام های آنی کرز الحسنه برای اشتغالزایی نسبت به سال گذشته از 60 ماه به 86 ماه افزایش یافته و به جای 36 ماه، دریافت کنندگان وام های آنی کرز الحسنه اکنون 60 ماه فرصت دارند تا تسویه حساب کنند.

رئیس‌جمهور از بانک مرکزی خواست ظرف 15 روز آیین‌نامه‌ای برای تسریع و تسهیل در پرداخت وام ازدواج از محل «ضمانت‌نامه‌ها و ضمانت‌نامه‌ها» تهیه و «زمان انتظار» تعیین شود که براساس آن زوجین از بازپرداخت وام خود مطلع شوند. . .

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در مراسم جشن وصل (جشن هفته ازدواج) در تالار وحدت به تشریح وظایف و اقدامات دولت برای تسهیل ازدواج پرداخت و گفت: دولت به عنوان کارگزار نظام اسلامی خود را موظف به حمایت از ازدواج می داند.

بیشتر بخوانید  دلار در روزهای آینده به چه قیمتی می‌رسد؟

دیدگاهتان را بنویسید