سورپرایز عجیب با الهام از دکتر شایان


الهام چرخنده متولد 4 تیر 1357 در کاشان، دانشجوی بازنشسته مهندسی معماری است که کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد و سپس به موسیقی و خوانندگی رفت.

او در خانواده ای سنتی بهتیاری از ایل هفت لنگ به دنیا آمد و پس از یک ترم تحصیل، دانشگاه را ترک کرد و در اصفهان به تحصیل در رشته طراحی و نقاشی پرداخت.

خانم چرخنده از ازدواج اول خود یک پسر به نام شایان دارد که تاریخ آن اعلام نشده است که منجر به طلاق و طلاق شد.


الهام چرخان

الهام چرخنده در سال 1375 در سن 18 سالگی برای دومین بار با فرشید نوابی بازیگر 19 ساله ازدواج کرد و حاصل این زندگی فرزندی به نام ارسطو است.

با وجود اینکه او و همسرش فرشید نوابی در سال 1392 در سریال پروانه ایفای نقش کردند، چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز، خبر طلاق آنها در همان سال منتشر شد.

الهام چرخنده در شهریور ماه ۱۳۹۶ خبر ازدواج سوم خود را در رسانه ها منتشر کرد.

سه سال بعد مشخص شد که او با کشیشی به نام سعید محمد درویش ازدواج کرده است و از آن زمان به دلیل شغل همسرش در کربلای عراق زندگی می کند.


الهام چرخان

الهام چرخنده با این پست نوشت:

داشتم فکر می کردم این را منتشر کنم یا نه، بعد آمدم بگویم بله! من باید سپاسگزار باشم. مامان عزیزم ما کوچکترین کار رو براشون انجام میدیم هزاران بار قدرشون رو میدونن. مادرها شبیه مادرشان هستند یادم می آید مادربزرگ من هم همین مدل بود! من هم می خواهم شبیه خانم عزیزم باشم. من واقعاً احساس می کنم که این دنیا کاشته و حذف شده است! تو گندم میکاری، گندم درو میکنی… من همیشه میخواستم مادرم را غافلگیر کنم، هنوز هم کردم! می خواهم گونه های برجسته اش را ببینم که اشک از ذائقه اش جاری می شود !! چیزی غیرعادی به نظر می رسد! 🤭میخوام برم و آروم از گوشه نگاهش کنم که طعم کادو و غافلگیری رو از بین میبره.. امروز که تو رختخواب استراحت میکردم و زنگ خونه به صدا درآمد و گل و گل گرفتم صدام باهام دست داد و اشک به من ریخت خانم. خدایا توفیق بده تا در خدمت شما جناب عزیز باشم تا فرزند صالحی باشم تا همیشه ثمره این بازی را در ثمره زندگیم ببینم. داشتن یک پسر.. خدا را شکر.

بیشتر بخوانید  عجیب ترین نام یک شهرک در ایران که شما را شوکه می کند!

تکه ای از زندگی..
این پست رو گذاشتم تا قدردانی کنم..
از کودکان بخواهید پیام را دریافت کنند و بدون والدین خود منتظر بمانند.
و همیشه دیر است.


دیدگاهتان را بنویسید