سورپرایز رونالدو در جشن تولدش



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: کریستیانو رونالدو پنالتی را پشت سر گذاشت و با یک کیک فوق العاده بزرگ و جذاب منچستریونایتد را در جام حذفی حذف کرد. اسطوره پرتغالی همچنان موفق شد در جشن تولد 37 سالگی خود در روز شنبه 5 فوریه لبخند بزند. دقیقاً یک روز پس از اینکه میدلزبورو شیاطین سرخ را حذف کرد. منچستریونایتد در دیدار مقابل میدلزبورو پس از تساوی 1-1 با نتیجه 7-8 در ضربات پنالتی از جام حذفی حذف شد.

رونالدو

با وجود این ناامیدی، این سوپراستار همچنان توانست لبخند بزند و با نامزدش جورجینا رودریگز در کنار کیک بزرگش عکس بگیرد. جورجینا عاشقانه یک دستش را دور رونالدو حلقه کرد و دست دیگر را روی شانه افسانه ای گذاشت و دندان های مرواریدی اش را با لبخند جلوی دوربین نشان داد. او اینستاگرام خود را به اشتراک گذاشت. او نوشت: «زندگی مانند یک قطار هوایی است. سخت کوشی، سرعت بالا، اهداف فوری، انتظارات سخت… اما در نهایت همه چیز به خانواده، عشق، صداقت، دوستی و ارزش هایی برمی گردد که همه اینها را معنادار می کند. بابت همه پیام ها ممنونم “37 و ادامه دارد!”

جورجینا رودریگز مدلینگ را آغاز کرد

او برای اولین بار در اواسط سال در نمایشگاه مد دولچه و گابانا در منطقه VIP ظاهر شد ???? مشاهده گردید. در آن زمان جورجینا مدلینگ را شروع کرد. در آن زمان بازیکن تیم ملی اسپانیا با عشقی که برنده جایزه زیبایی شد، شریک شد. اسپانیا-2014 Desiree Cordero بود.

بیشتر بخوانید  حمله به سفارت ایران در پاریس+ فیلم

رونالدو

نحوه آشنایی جورجینا رودریگز با رونالدو

جوجینا می گوید: برای اولین بار رونالدو را در یکی از فروشگاه های گوچی در اسپانیا دیدم. من در آن مغازه کار می کردم. چند روز بعد از آن جلسه، این بار دوباره در راه اندازی یک برند دیگر ملاقات کردیم. این بار خیلی راحت تر صحبت کردیم، چون دیگر درگیر مسائل کاری نبودم، صحبتمان عالی پیش رفت. همه چیز بین من و رونالدو خیلی سریع اتفاق افتاد.

کریستیانو رونالدو و جورجینا

جورجینا رودریگز اعتراف کرد که می خواهد با ستاره منچستریونایتد ازدواج کند و اگر کریس از او خواستگاری کند، پاسخ مثبت خواهد داد.

مدل ۲۷ ساله آرژانتینی که یک دختر سه ساله از کریستیانو رونالدو دارد و مادر سه فرزند دیگر کریس است، در مستندی از نتفلیکس از زندگی شخصی خود رونمایی کرد. او در ویدئویی که اخیرا در اینستاگرام منتشر کرده، فاش کرد که در حال صرف شام با گروهی از دوستانش در یک قایق تفریحی است که از او پرسیده شد “چه زمانی با رونالدو ازدواج می کند؟” جورجینا به این سوال پاسخ نداد: “این به من مربوط نیست.”

جورجینا کلمه اسپانیایی “Okhala” را به زبان عربی به معنای “بله خدا بله” و در انگلیسی “بله خدا بله” است. این کلیپ همچنین شامل تصاویری از رونالدو در حال فوتبال با خانواده اش و جورجینا در حال لذت بردن و لذت بردن از فرش قرمز در سراسر اروپا است.

در قسمت دوم ویدیو، جورجینا هنگام فیلمبرداری «خاکو» در پیرنه اسپانیا، جایی که بزرگ شده، با یکی از پاپاراتزی ها شوخی می کند و می گوید: «می خواهی تمام روز را با این دوربین کوچک دنبالمان کنی؟»

بیشتر بخوانید  شرط استفاده از موجودی حساب بانکی متوفیان

فروشنده سابق که اکنون یک مدل و اینفلوئنسر است با این کلیپ به 27.4 میلیون دنبال کننده خود پیام می دهد: «بالاخره می توانم با این کلیپ به شما اطلاع دهم که مستند من به زودی از نتفلیکس پخش خواهد شد.

پیش از این گفته شده بود که رونالدو در این مستند داستان عاشق شدن خود را برای تمام دنیا تعریف خواهد کرد. چگونه او در یک ثانیه عاشق جورجینا شد و چقدر به او احساس عمیقی می کند. تاریخ انتشار این مستند هنوز مشخص نیست.

آلوارو دیاز، مدیر سرگرمی اسپانیایی نتفلیکس، گفت: «رونالدو قطعاً در این مستند حضور دارد، اما تمرکز اصلی بر روی ملاقات جورجینا از دیدگاه او و رابطه او با پدر فرزندانش است.

جورجینا در آنونس سری اول این مستند می گوید: من 27 ساله هستم و 5 سال پیش زندگی ام به کلی تغییر کرد. “وقتی برای اولین بار رونالدو را دیدم، پنجشنبه یک روز تابستانی بود و زمانی که او یک مرد جوان خوش تیپ بود از فروشگاه خارج می شدم.”

رونالدو و جورجینا بارها شایعات مربوط به ازدواج خود را رد کرده اند. اخیراً شایع شده بود که آنها در سفر به مراکش مخفیانه ازدواج کردند. اعتراف جورجینا در این مستند مبنی بر اینکه می خواست با یک ستاره فوتبال ازدواج کند، نشان می دهد که تمام گزارش های قبلی درباره ازدواج آنها دروغ بوده است.

هفته گذشته مادر کریستیانو رونالدو گفت که او رابطه بسیار خوبی با جورجینا دارد و او را “دختر خوب” و “هوادار بزرگ کریس” خطاب کرد.

رونالدو و نامزدش

زندگی لوکس رونالدو با 4 فرزند

بیشتر بخوانید  واکنش روسیه به خبر به تعویق انداختن مذاکرات در برجامی

جورجینا فرزندان رونالدو، دختر سه ساله آنها آلن مارتین، دوقلوهای چهار ساله ایوا و متیو و کریستین جونیور 11 ساله را بزرگ می کند. او زندگی‌ای دارد که اکثر ما فقط می‌توانیم رویای آن را داشته باشیم، تعطیلات در ایبیزا و ایسلند، پوشیدن لباس‌ها و کت‌های گوچی از سر تا پا و لذت بردن از قایق‌های تفریحی کریس و ماشین‌های لوکس. او همچنین پس از متهم شدن به تجاوز، از کریس حمایت کرد تا ثابت کند که کریس متهم نبوده و همه اینها دروغ است. اما جورجینا رودریگز که به زودی می تواند جورجینا رونالدو شود، زندگی کاملا متفاوتی داشت.


دیدگاهتان را بنویسید