مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سورپرایز دیگر برای خانواده سهیلی و کشف نوه هشت ماهه دیگر!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


البته این زوج هم مانند سلبریتی های خارجی این عکس را در واکنش به تبلیغی منتشر کردند که مطمئنا درآمد زیادی به همراه داشت.

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی به تازگی عکسی تبلیغاتی برای یک هلدینگ تجاری منتشر کرده اند که در آن فرزندشان برای اولین بار در کنارشان است.

این عکس هامون سهیلی پسر ساعد و گلوریا هاردی را نشان می دهد که با انتشار این عکس خبر مربوط به فرزند اوشان هامون را منتشر کرد.


ساعد سهیلی

ساعد سهیلی در سال 2012 و در سن 25 سالگی با خانم گلوریا هاردی 31 ساله ایرانی در پاریس آشنا شد و پس از مدتی با هم ازدواج کردند.

خبر ازدواج این زوج در سال 2015 و همزمان با اولین حضور گلوریا در سریال (سریال کیمیا) به صورت رسمی اعلام شد و تاکنون خبری از بارداری وی منتشر نشده است.

گلوریا هاردی با انتشار این عکس باعث سردرگمی کاربران شد، آیا کودک دیگری در جاده وجود دارد؟ چه کسی در عنوان این عکس نوشته است :
من همه شما را دوست دارم


پسر ساعد سهیلی


ساعد سهیلی

گلوریا هاردی در 1 فوریه 1981 در شهر بندری بوردو فرانسه از پدری فرانسوی و مادری ایرانی شیرازی به دنیا آمد و در سوئیس بزرگ شد.


ساعد سهیلی

با اینکه موسیقی می خواند، از سال 1393 وارد کلاس های بازیگری خانم آزیتا حاجیان در ایران شد و یک سال بعد جلوی دوربین ها رفت.


ساعد سهیلی

از آنجایی که به نظر می رسد هامون سهیلی بیش از 4-5 سال دارد، بسیاری از طرفداران ساعد و گلوریا از آنها می پرسند که چرا تا به حال یک کلمه حرف نزده اند!؟

بیشتر بخوانید  بهاره رهنما در جشن صبحگاهی خلیج فارس با چادر بندری


ساعد سهیلی


ساعد سهیلی


ساعد سهیلی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *