سورپرایز دولت برای بازنشستگان



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها گسترش روابط: علی دهقانوکیا، رئیس انجمن افراد بازنشسته تامین اجتماعی تهران در این خصوص گفت؛ طی جلسات مختلفی که داشتیم و رایزنی هایی که با اعضای اجرایی مجلس و همچنین نمایندگان انجام شد، در نهایت مشکل «نقاط» افزایش حقوق به وجود آمد. افراد بازنشسته سایر سطوح تامین اجتماعی حذف شده و پاسخ استعلام به تامین اجتماعی ارسال شده است.

وی ادامه داد: جامعه در حال حاضر با افزایش حقوق 38 درصدی مستمری بگیران سایر رده ها مشکلی ندارد و طبق قانون و همچنین افزایش حقوق کارگران، باید حقوق مستمری بگیران سایر رده های تامین اجتماعی نیز وجود داشته باشد. ” اندازه را افزایش دهید.”

ذکر این نکته ضروری است؛ در بخشنامه بند 4 تبصره 12 قانون حقوق و دستمزد 1401 سازمان تامین اجتماعی به اشتباه اعلام کرده است که نیروهای مسلح در نهایت با وجود این “شاخه” مشکلاتی را ایجاد کرده اند و گفته اند که مستمری بگیران سایر سطوح تامین اجتماعی مانند کارگران خدماتی باید 10 درصد افزایش حقوق دریافت کنند و منجر به درخواست تامین اجتماعی از مجلس و مجلس شد.

من باید بگویم ؛ با پیگیری های انجمن تامین اجتماعی استان تهران، اکنون این مشکل برطرف شده و مشخص شده که این “کاما” اشتباه تایپی است و ربطی به تامین اجتماعی ندارد. بر این اساس مشمولان حداقل بیمه اجتماعی 57.4 درصد و سایر رده ها نیز 38 درصد به همراه 515 هزار تن افزایش حقوق خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  نمی‌دونی غذا چی بپزی؟ | طرز تهیه گراتن گوشت خوشمزه و متفاوت +ویدئو


دیدگاهتان را بنویسید