سورپرایز دولت برای این افراد



آنچه دیگران می خوانند:

وام جاری جمع آوری وام های خوب و تسهیلات بانکی وسوسه انگیز است. صاحبان مشاغل، زوج های جوان، کارآفرینان، صاحبان خانه های کوچک و به طور خلاصه، هر کسی که می خواهد در حرفه، زندگی و تحصیلات خود تغییر ایجاد کند. می تواند از وام بانکی جاری به عنوان شرکت وابسته بهره مند شود. وام جاری به کسانی که نیاز مبرم به مقادیر زیادی پول نقد دارند کمک می کند. زیرا نقدینگی ضرر دائمی مردم است. بنابراین نیاز به پول نقد برای تحقق هر پروژه ای مردم را به استفاده از وام های فوری و مزایای ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند.

تایید وام فرزندان به شبکه بانکی اعلام شده است. اما نظارت ها نشان می دهد که وام های فرزندپروری به همه تعلق نمی گیرد و مردم در برخی استان ها نمی توانند وام تربیت فرزند دریافت کنند.

بر اساس مصوبه مجلس از سال جدید به خانواده ها وام 20 میلیون تنی فرزندان تعلق می گیرد. وام فرزند اول 20 میلیون تومان، فرزند دوم 40 میلیون تومان، فرزند سوم 60 و فرزند چهارم و پنجم 80 و 100 میلیون تومان است.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این وام برای تربیت فرزندان تنها به خانواده‌هایی که نرخ باروری آنها در شهر محل تولد پدر و فرزند زیر ۲.۵ باشد، تصویب می‌شود.

بیشتر بخوانید  موافقت زلنسکی با پیشنهاد علی‌اف و اردوغان درباره مذاکره با روسیه

یعنی نرخ باروری در شهری که پدر و فرزند به دنیا آمده اند پایین است. دلیل آن هم این است که مهم ترین دلیل بازپرداخت وام فرزند، تشویق فرزندان است. زیرا این وام جزء قانون جمعیت جوانان است که سال گذشته تصویب شد.


دیدگاهتان را بنویسید