سورپرایز در سینماهای آمریکا / فیلم بسکتبال شکست خورده “بیوه سیاه” – اخبار مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی ، “هرج و مرج فضایی: یک میراث جدید” از کمپانی برادران وارنر در اولین آخر هفته اکران خود به سرعت موفق شد گیشه فیلم Black Widow را بدزدد و از تحویل سه روزه خود در آمریکا نزدیک به 32 میلیون دلار درآمد کسب کند.

فیلم بسکتبال با بازی لبرون جیمز ، دنباله 1996 “هرج و مرج فضایی” با بازی مایکل جوردن ، روز جمعه در 3965 سالن سینما 13.1 میلیون دلار درآمد کسب کرد و رکورد بزرگترین فیلم برادران وارنر را به نام خود ثبت کرد. ویروس کرونا و این بزرگترین افتتاحیه یک فیلم خانوادگی در دوران همه گیری را در هم شکست.

محبوبیت این فیلم در باکس آفیس محلی در آخر هفته به اوج خود رسید ، حتی برخی از کارشناسان صنعت پیش بینی کردند که در آخر هفته به 35 میلیون دلار برسد. اگرچه این فیلم در پایان روز یکشنبه 31.6 میلیون دلار فروش داشته است ، اما در کل یک موفقیت بزرگ بود.

این یک فیلم اکشن و انیمیشن زنده از مالکوم دی لی است که علاوه بر جیمز با بازی جیمز چیدل و زندایا نیز همراه است. داستان فیلم درباره نسخه خیالی جیمز است که در یک بازی بسکتبال به شخصیت های لونی تونز می پیوندد تا پسرش را از یک شخصیت منفی نجات دهد.

اگرچه این فیلم از نظر منتقدان راتن تومیتوز 31 درصد امتیاز کسب کرده است ، اما مخاطبان آن را به عنوان نمره منفی ارزیابی کرده اند.

فیلم جدید “هرج و مرج فضایی” که در 3965 سالن به نمایش درآمد و در HBO و Max نیز در دسترس است ، در 64 بازار بین المللی 54.6 میلیون دلار فروش کرد.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 20 مهر 1402

“سیاه بیوه” مارول و دیزنی ، هفته گذشته قهرمان گیشه ، 67 درصد کاهش فروش بلیط را تجربه کرد و از 4،275 سالن سینما در روز جمعه 8 میلیون دلار درآمد کسب کرد. با بازی اسکارلت جوهانسون و فلورانس پیو ، این فیلم ابرقهرمانی سرانجام در دومین آخر هفته اکران خود 26.3 میلیون دلار درآمد دیگر کسب کرد که فروش کلی آن در آمریکای شمالی به 131 میلیون رسیده است. با این حال ، این فروش بیش از حد انتظار بود در دوران همه گیری ، گرچه این نتیجه فاجعه بار برای یک فیلم ساخته شده با بودجه 200 میلیون دلار بود.

“Escape Room: Tournament of Champions” در جایگاه سوم قرار گرفت و جمعه از 2815 سالن سینما 3.815 میلیون دلار فروخت. این فیلم ترسناک روانشناختی که در سال 2019 اتاق ترسناک را دنبال می کند ، در پایان آخر هفته 8.8 میلیون دلار فروش کرد و 7.6 میلیون دلار از “سریع و خشن 9” پیشی گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید