مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سورپرایز احسان علیخانی برای مردم در شب عید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: این روزها شروع فصل سوم مسابقات استعدادیابی «عصر جدید» به سوژه اول رسانه ها تبدیل شده است. پس از قطعی شدن پخش این مسابقه از عید رمضان، حالا گمانه زنی ها درباره ترکیب هیات داوران این فصل داغ شده است.

سال گذشته احسان علیخانی در برنامه پایانی فصل دوم رسما اعلام کرد که ترکیب هیات داوران فصل آینده قطعا تغییر خواهد کرد. اما فروغی مدیر شبکه سه قطعا باید داوران را به طور کامل تایید کند. بر این اساس حضور امین حیایی تاکنون قطعی شده است. اما شگفتی بزرگ عصر جدید و شبکه سه حضور احتمالی مهران مدیری در هیئت داوران است. فروغی از دیدن این نام بزرگ در فصل سوم دوره جدید ابایی ندارد. اما مانع بزرگ در این مسیر تراکم مدیریتی است. او در سریال «پدر گواردیولا» بازی کرد و فصل جدید «دورهم» را کارگردانی کرد.

ترکیب داوران عصر جدید مشخص شد

در حالی که تولید فصل سوم «عصر جدید» آغاز شد و ضبط مراحل تایید گروهی به قسمت های پایانی رسید، چهار داور این مسابقه نهایی شدند.

داوری فصل سوم این برنامه را امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر بر عهده دارند.

تاریخ پخش سری جدید برنامه عصر جدید را اعلام می کنیم

معاون شبکه سه از پخش سری جدید مسابقه «عصر جدید» در نیمه شعبان خبر داد.

بیشتر بخوانید  چهره باورنکردنی پروین سلیمانی در جوانی

به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیم، مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه سیم با اعلام جزئیات تولید و پخش فصل جدید عصر جدید گفت: 1401 روی آنتن سه سیم می رود. شبکه سیما.

وی در ادامه اعلام کرد: اجرای سری جدید «عصر جدید» همچون گذشته بر عهده احسان علیخانی است و هم اکنون مراحل تایید شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *