سود واقعی صندوق ذخیره فرهنگیان 8 درصد است / باید دغدغه معلمان را برطرف کنیم



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز پنجشنبه 21 بهمن ماه در مراسم افتتاحیه مدارس شهرستان ورامین اظهار کرد: همه ما برای دانش آموزان و پیشرفت کشور تلاش می کنیم. ما سرمایه داریم

وی جایگاه معلمی را ذخیره ای بی بدیل خواند و گفت: معلمان دغدغه های زیادی دارند که باید به عنوان یک وظیفه این مشکلات را برطرف کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این یکی از مزایای نظام است که دانشجوی فرهنگی چهار سال کار نمی کند، حقوق نمی گیرد و سال ها حساب می شود. فرهنگیان بسیار مهربان هستند و کارهای جهادی زیادی انجام داده اند، در برخی استان ها و مدارس حضور پیدا کرده اند، «هر کدام از آنها کلاس ها را اداره می کردند و معلمان بالای 20 سال قول دادند که 4 ساعت ساعت را کاهش دهند و در کلاس حاضر شوند.

نوری با تجلیل از خیرین مدرسه ساز گفت: باید مشکلات در زمینه کمبود نیروی کار را حل کنیم.

وی گفت: زمین و مطالعات اردوی دانش آموزی دیده شد.

وزیر آموزش و پرورش سود واقعی صندوق ذخیره فرهنگیان را هشت درصد دانست و گفت: این در حالی است که سود 15 درصدی را اعلام می کنیم، باید این را به سود واقعی مورد انتظار برسانیم، با چنین ساختاری می توان وجود داشت. سودی بیشتر از این نداشته باشید.»

نوری گفت: باید برخی از شرکت های در حال ورشکستگی منحل و شرکت ها در بورس عرضه شوند و طرح های توجیه اقتصادی اجرا شود تا سود سهامداران حداقل از 25 درصد بیشتر شود و فعالیت ها از بخش های قدیمی به سمت کسب و کار سوق داده شود. شرکت ها.”

بیشتر بخوانید  تخریب خانه ها در افغانستان پس از زلزله اخیر + مردم

دیدگاهتان را بنویسید