سود مرحله دوم سهام عدالت ۱۴۰۱ چقدر است و کی واریز میشود؟



آنچه دیگران می خوانند:

13 روز پیش فاز اول سود سهام مالکان برای سال مالی 1400 به حساب سهامداران واریز شد. اما باز هم حدود 50 درصد سود باقی مانده که باید در فاز دوم به دست سهامداران برسد. در همین حال، این گروه گفت که فاز اول را دریافت نکرده است. مسئولان سازمان بورس در پاسخ خود دلیل عدم سپرده گذاری را وجود مشکل شماره شباج نامعتبر، حساب بانکی مسدود شده، راکد بودن، مشترک (دو امضایی)، ارزی و بلندمدت عنوان کردند.

اما کسانی که 452 هزار تومان سهام در پایتخت داشتند، 510 هزار تومان سود سهام عدالت گرفتند. میزان سود سهام عدالت دریافتی صاحبان 492 و 532 هزار تومان نیز 555 و 600 هزار تومان بوده است. افرادی که یک میلیون تومان سهام در دست داشتند مبلغ یک میلیون و 128 هزار تومان به حساب آنها واریز شد.

در خصوص میزان سود سهام عدالت فاز دوم در سال 1401، مقامات اقتصادی دولت اعلام کردند که احتمالاً میزان دریافتی در این مرحله همانند فاز اول بوده است. بنابراین سهامداران در فاز دوم چیزی بین 510 هزار تومان تا یک میلیون و 128 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

البته اگر در سال های اخیر موفق به فروش 30 درصد از سهام خود شده باشید، سود سهام شما کمتر از این مقدار خواهد بود.

زمان واریز سود سهام عدالت فاز دوم 1401

به گفته این مقام مسئول در سازمان بورس، فاز دوم سود سهام عدالت 1401 باید در پایان سال واریز شود. فعلا از تاریخ واریز سود سهام عدالت خبری در دست نیست اما به احتمال زیاد مابقی سود در روزهای پایانی اسفند به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید  چه کسی در راه بغداد است؟ عکس - اخبار آنلاین


دیدگاهتان را بنویسید