مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سود خالص بیگ تکن 300 میلیارد دلار است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فناوری عالی سود خالص بالا

MeetNews به گزارش مارکت واچ ، پنج شرکت ساعت سازی که Big Tech نامیده می شوند ، در مسیر دستیابی به سود هنگفت هستند. آلفابت ، آمازون ، اپل ، مایکروسافت و فیس بوک به فروش سالانه 1.4 تریلیون دلار رسیده اند ، حتی بیشتر از تولید ناخالص داخلی استرالیا. این حدود 25 درصد سرمایه بازار S&P 500 است.

فروش شرکت های مذکور در 6 ماهه اول سال 650 میلیارد دلار گزارش شده است و انتظار می رود فروش آنها در نیمه دوم سال افزایش یابد و به 1.4 تریلیون دلار برسد. چند روز پیش این شرکت ها صورت حساب های سه ماهه دوم سال خود را ارائه کردند که 331 میلیارد دلار سود در کل سال نشان می دهد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که همه گیری تاج و توجه بیشتر به فروش آنلاین منجر به این سود بزرگ برای 5 شرکت شده است. در نیمه دوم سال ، وال استریت فروش این شرکت ها را 760 میلیارد دلار برآورد کرد که حدود 21 درصد بیشتر از سال قبل است.

سود خالص بیگ تکن 300 میلیارد دلار است

درآمد 1.4 تریلیون دلار بیشتر از تولید ناخالص داخلی دوازدهمین اقتصاد بزرگ جهان ، استرالیا ، تا سال 2020 است.

سود خالص بیگ تکن 300 میلیارد دلار است

در این شرایط ، برخی از تحلیلگران اقتصادی رشد این شرکت های بزرگ را نشانه ای خطرناک می دانند و معتقدند زمانی که بخش بازار حدود 30 درصد هزینه داشته باشد. و وقتی اتفاق ناخوشایندی رخ می دهد و ارزش آن کاهش می یابد. در دهه 1970 ، شرکت های نفت و انرژی در این وضعیت قرار گرفتند ، اما حباب ترکید و شرایط تغییر کرد.

بیشتر بخوانید  تدوین دائرlopالمعارف دفاع مقدس تویسرکان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *