سوت افتضاح جدید بایدن در سخنرانی خود / یکی دیگر این مرد را رد کرد!


جو بایدن معاون سابق رئیس جمهور و دموکرات آمریکاست که اکنون عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا را به دیگر عناوین خود اضافه کرده است.

وی در 25 می 2009 شرکت خود را در انتخابات 2020 اعلام کرد. بایدن کارزار انتخاباتی خود را چالشی برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا توصیف کرد و گفت: من معتقدم که تاریخ چهار ساله این رئیس جمهور و هر چیزی که او می پذیرد به عنوان لحظه اشتباه است. اما اگر به دونالد ترامپ 8 سال در کاخ سفید فرصت دهیم، او برای همیشه و اساساً شخصیت این ملت – که ما هستیم – را تغییر می‌دهد و من نمی‌توانم کنار باشم و ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

پس از تعلیق مبارزات انتخاباتی سناتور برنی سندرز، بایدن با اکثریت نمایندگان، نامزد دموکرات ها شد و پس از عبور از آستانه برای شرکت در انتخابات در 7 ژوئن 2016، رسماً در 28 اوت به کنوانسیون تسلیم شد. دموکرات های ملی نامزد حزب را انتخاب کردند. .

در 21 آگوست، او اعلام کرد که سناتور کالیفرنیا، کامالا هریس، که در انتخابات میان‌دوره‌ای نیز نامزد ریاست‌جمهوری بود، و در صورت پیروزی، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده را انتخاب کرده است.

بایدن هریس را یک «جنگجوی بی باک» توصیف کرد و به این ترتیب اولین زن سیاه پوست در تاریخ آمریکا شد که در ایالات متحده مقام بالایی داشت.

باراک اوباما در 14 ژانویه 2017 نشان آزادی را به دلیل خدمات طولانی مدت به مردم به او اعطا کرد.

بایدن در سخنرانی جدید خود گفت: رئیس جمهور هریس فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد است.

بیشتر بخوانید  آخرین تغییرات قیمت لاستیک در بازار


دیدگاهتان را بنویسید